شهادت 4 فلسطینی در کرانه باختری

شهادت 4 فلسطینی در کرانه باختری
چهارشنبه 6 آذر 1392 - 08:08

نیروهای رژیم صهیونیستی چهار مبارز فلسطینی را در ورودی اصلی شهر یطا در جنوب الخلیل در کرانه باختری رود اردن به شهادت رساندند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای رژیم صهیونیستی دیروز (سه شنبه) به سمت خودروی این مبارزان فلسطینی در ورودی زیف به عنوان ورودی اصلی شهر یطا تیراندازی کردند.
منابع رژیم صهیونیستی گفتند: "ارتش افراد تحت تعقیب را که برای اجرای عملیات در داخل اراضی اشغالی سال 1948 میلادی برنامه ریزی کرده بودند، به قتل رساند."

این منابع مدعی شدند که از داخل این خودرو سلاح و کلت کشف و ضبط شد.
شبکه 10 رژیم صهیونیستی با اشاره به شهادت 2 فلسطینی در تیراندازی به یک خودرو، تأکید کرد که این دو نفر برای اجرای عملیات علیه اشغالگران برنامه ریزی می کردند واز خودروی آنها سلاح و بمب کشف شد.
سومین مبارز فلسطینی توانست به سمت خانه اش بازگردد اما نیروهای رژیم صهیونیستی وی را تعقیب کرده و به سمتش تیراندازی کردند که قبل از رسیدن به مرکز پزشکی یطا شهید شد.
اما چهارمین مبارز توانست در یکی از خانه های نزدیک سنگر بگیرد و تسلیم نشد؛ نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی نیز به صورت گسترده آن خانه را زیر آتش گرفته و او را به شهادت رساندند.
دو شهید به نام های محمود خالد محمود مسلم النجار و موسى عبد المجيد فنشة از شهر یطا هستند و هماهنگ کننده کمیته های مردمی مقاومت در برابر احداث دیوار حائل و شهرک سازی نام سومین شهید را محمد فواد نیروخ از اهالی الخلیل اعلام کرد. هویت چهارمین شهید هنوز مشخص نشده است.
برخی منابع رسانه ای گفتند که این شهدا وابسته به جنبش حماس هستند و تحت تعقیب دستگاههای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در شهر رام الله بودند.

پربیننده ترین خبرها