اسقف فلسطینی: تکفیریها در سوریه دشمن قدس هستند

اسقف فلسطینی: تکفیریها در سوریه دشمن قدس هستند
شنبه 23 آذر 1392 - 18:07

سراسقف کلیسای روم ارتودوکس در بیت المقدس، کشتار بی رحمانه مردم عدرا در حومه دمشق را محکوم کرد و تکفیری ها را دشمن قدس و فلسطین دانست.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "عطاالله حنا" در گفت وگو با تلویزیون سوریه جنایت تروریست ها در شهرک کارگری-مسکونی عدرا را محکوم کرد وضمن تسلیت به خانواده های داغدار سوری، تاکید کرد: دمشق و بیت المقدس همیشه مانند دو برادر بوده و بعد از این نیز چنین خواهد بود.

عطاالله حنا تاکید کرد: کسانی که علیه ملت و ارتش سوریه توطئه می کنند از جمله چند کشور عربی که تکفیری ها را با پول و سلاح پشتیبانی کرده و به برای کشتن مردم سوریه راهی این کشور می کنند، همان کسانی هستند که با هدف شکست فلسطین علیه قدس و مسجدالاقصی توطئه می کنند.

سراسقف عطاالله حنا تصریح کرد: این تروریست های جنایتکار تکفیری که در سوریه فساد می کنند، دشمنان بیت المقدس و فلسطینی ها هستند. سوریه با مقاومت مردم، ارتش و دولتش به زودی بر توطئه ها پیروز خواهد شد.

شیخ سلمان عنتیر رئیس انجمن برنامه های ملی فلسطین در سرزمین های اشغالی 1948 ، نیز ضمن محکوم نمودن کشتار وحشیانه مردم شهرک عدرا گفت: دشمنان سوریه تلاش می کند این کشور را از هم بپاشند و تجزیه کنند، زیرا سوریه حامی همیشگی مقاومت بوده است.

عنتیر افزود: حاکمان عربستان تا حدزیادی شبیه به تروریست های صهیوینست هستند که فلسطین را اشغال کرده اند، زیرا آنان نیز سرزمین حجاز را اشغال کرده و نام آن را به سعودی تغییر داده اند. سوریه به زودی پیروز خواهد شد، زیرا هرکسی با حق باشد و حقیقت را بگوید ترسی ندارد، چرا که باطل هرگز بر حق برتری نخواهد یافت.

تروریست های وابسته به جبهه النصره چند روز پیش در یک حمله غافلگیر کننده به شهر صنعتی عدرا واقع در شمال شرق دمشق بیش از 50 نفر را قتل عام کردند. به گفته شاهدان عینی چند خانواده تماما سر بریده شدند. تروریست ها همچنین سر شهردار عدرا را از تنش جدا کردند.

ارتش سوریه عملیات پاکسازی عدرا را آغاز کرده است. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها