ماجرای انفجار اتوبوس در تل آویو

ماجرای انفجار اتوبوس در تل آویو
پنج‌شنبه 5 دی 1392 - 11:18

انفجار اتوبوسی در تل آویو صهیونیستها را از آغاز موج جدیدی از عملیات ضد صهیونیستی به وحشت انداخت.

 به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری العالم، گزارشگر کانال 10 رژیم صهیونیستی گفت: "انفجار اتوبوسی در خط 240  در منطقه ایالون مردم تل آویو را وحشت زده کرد."
وی افزود: "کیفی در قسمت انتهایی اتوبوس توجه سرنشینان را جلب کرد.راننده اتوبوس پس از اطلاع از این ماجرا همه مسافران را پیاده کرده و با پلیس تماس گرفت. نیروهای پلیس به سرعت در محل حاضر شده و در حالی که قصد شناسایی کیف مشکوک را داشتند، انفجار صورت گرفت."
سرهنگ "نتان بوزنا" فرمانده پلیس ایالون در این باره گفت: "در اثر این حادثه یک پلیس مجروح شد و فورا به بیمارستان انتقال یافت.
وی خطاب به صهیونیستها تأکید کرد: "از مردم می خواهم با هر مورد مشکوکی مواجه شدند فورا با پلیس تماس بگیرند."
"الون بن دیوید" کارشناس مسائل راهبردی و نظامی کانال 10 رژیم صهیونیستی در این باره گفت: "ما با شرایط جدیدی روبرو هستیم. تنش با فلسطینی ها رو به افزایش است."
وی افزود: "پیش از این شاهد اقداماتی از این قبیل از سوی حماس و دیگر گروههای فلسطینی نبودیم. این حادثه فقط از سوی یک مهاجم صورت نگرفته است. ساخت بمب و قرار دادن آن در اتوبوس مستلزم تشکیلات گسترده و با تجربه است. این انفجار با دستگاه کنترل از راه دور انجام شد و اگر از طریق موبایل صورت گرفته بود می توانستیم سرنخی از عاملان آن پیدا کنیم."
این کارشناس صهیونیست خاطرنشان کرد: "اگر اقدامات پسر بچه ها و نوجوانهای فلسطینی در پرتاب سنگ به سوی نظامیان اسرائیلی و بمبهای آتش زا در قدس و انفجار اخیر در اتوبوس را به هم ربط دهیم درمی یابیم که اقدامات خشونت آمیز و تنش رو به افزایش است."

پربیننده ترین خبرها