انقلابی بحرينی: آل خلیفه مشروعیت ندارد

انقلابی بحرينی: آل خلیفه مشروعیت ندارد
چهارشنبه 11 دی 1392 - 22:54

العالم- عضو تجمع ملی دموکراتیک بحرین گفت: مشروعیت هر نظامی در دنیا در گرو موافقت ملت است و بر همین اساس نظام بحرین نیز تنها با موافقت مردم این کشور مشروعیت می یابد.

"محمد المطوع" روز چهارشنبه به العالم گفت: مخالفان بحرینی در 3 سال گذشته به صورت مسالمت آمیز و رعایت احترام اماکن عمومی، برای تحقق اهداف ملی تلاش کرده اند و تظاهرات آنها هیچ وقت از چارچوب قانون خارج نشده است.

وی افزود: به رژیم حاکم بر بحرین می گوییم که اگر می خواهید دست در دست ملت قرار دهید و از احترام و مشروعیت برخوردار شوید، باید با رعایت احترام، خواسته های ملت را بپذیرید و اگر به خشونت و سرکوب متوسل شوید، مردم برای رسیدن به اهداف خود، به اعتراضات مسالمت آمیز ادامه خواهند داد و شما نیز همچنان فاقد مشروعیت خواهید بود.

المطوع با بیان این که مردم بحرین تا تحقق خواسته های مشروع خود به مبارزه مسالمت آمیز ادامه می دهند، تاکید کرد که ما خواهان تغییرات واقعی و اصلاحات هستیم.

عضو تجمع ملی دموکراتیک بحرین گفت: اصلاحات اقتصادی نیز باید همزمان با اصلاحات سیاسی صورت بگیرد و درخواست رژیم از انقلابیون برای جدا کردن اقتصاد از سیاست، درخواستی نادرست است.

tt-1-:13:56

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها