آل خلیفه سال جدید را با تجاوزات بیشتر آغاز کرد

آل خلیفه سال جدید را با تجاوزات بیشتر آغاز کرد
دوشنبه 16 دی 1392 - 16:39

العالم - جمعیت الوفاق اعلام کرد: رژیم آل خلیفه سال جدید میلادی را با تجاوزات، سرکوب‌ها و بازداشت‌های بیشتری آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جمعیت اسلامی الوفاق در بیانیه ای تاکید کرد: رژیم بحرین سال جدید 2014 را با تجاوزات، سرکوب، بازداشت ها، تفرفه افکنی فرقه ای برنامه ریزی شده و حملات امنیتی سرکوبگرانه به منظور آسیب رساندن به شهروندان و تلاش برای خاموش کردن فریاد دموکراسی خواهی آغاز کرده است.

این جمعیت در پایگاه اینترنتی خود نوشت: سال جدید میلادی با اقدامات امنیتی و افزایش سرکوب از سوی رژیم آغاز شده تا این اقدامات به دیگر تجاوزاتی اضافه شود که از حدود سه سال پیش متوقف نشده و همچنان ادامه دارد. این وضع مؤید آن است که رژیم بحرین از همزیستی با ملت خود و بازگرداندن حقوق غصب شده آنان و حق آن در اداره امور کشور عاجز است.

الوفاق در ادامه آورده است: بحرین با محکومیت های بین المللی متعددی از سوی جامعه بین المللی و سازمان های حقوق بشر مواجه شده است و جامعه بین المللی باید اوضاع را به سمت راه حل سیاسی برای پایان دادن به گزینه امنیتی و سرکوبگرانه سوق دهد.

این جمعیت مخالف رژیم آل خلیفه تاکید کرد: ملت بحرین ملتی متمدن است که با هوشیاری خود و در مراحل طولانی در برابر رژیم حاکم ایستادگی کرده و برقراری دموکراسی به جای شیوه قبیله ای کنونی را در کشور ضروری می داند و این خواسته را برای ثبات و همزیستی بسیار ضروری تلقی می کند، تا بحرین در ردیف کشورهای باثبات و ملت های جهان آزاد قرار بگیرد.

الوفاق خاطرنشان کرد: رژیم بحرین شیوه هایی چون قتل، ظلم، خونریزی، انتقام، بازداشت شهروندان، پیگرد و اخراج کارگران و حمله به خانه ها را در برخورد با ملت خود به کار می گیرد و کشور را به پادگان نظامی تبدیل کرده است. این تجاوزات متوقف نشده است و همچنان ادامه دارد. همه این اقدامات بیانگر آن است که رژیم به راه حل سیاسی اعتقاد ندارد، بلکه به گزینه امنیتی متوسل می شود و این اقدام، بحرین را در ردیف کشورهایی قرار می دهد که بیشترین موارد نقض حقوق بشر را مرتکب می شوند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها