تابعیت قطری یکی از مهاجمان به نیروهای ارتش لبنان

تابعیت قطری یکی از مهاجمان به نیروهای ارتش لبنان
جمعه 20 دی 1392 - 17:06

منابع خبری اعلام کردند که یکی از تلفات حمله به ایست بازرسی ارتش در نزدیکی پل "الاولی" در شمال شهر صیدا (جنوب لبنان) تبعه قطر بوده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه الاخبار نوشت: یکی از دستگاه های امنیتی براساس اطلاعات موجود اعلام کرد؛ دو فرد مسلح ناشناس یک ماه پیش به ایست بازرسی ارتش در نزدیکی پل الاولی در شمال شهر صیدا و ایست بازرسی مجدلیون در شرق این شهر حمله کردند که هر دو آنها کشته شدند و یکی از این دو مقتول تابعیت قطری دارد .
حمله به ایست بازرسی مجدلیون انتحاری بود و نیروهای ارتش در این ایست بازرسی با تیراندازی به سوی فرد مهاجم و همدستان مسلحش سه نفر از آنان را کشتند. نیروهای ارتش در ایست بازرسیِ نزدیک پل الاولی نیز یک فرد مسلح را که نارنجکی به سوی آنها پرتاب کرد، کشتند و بعداً معلوم شد که یکی از مهاجمان "محمد الظریف" نام دارد و عضو گروه شیخ احمد الاسیر بوده است.

گفتنی است بیشتر تروریست های ساکن لبنان شهروند کشورهای عرب حوزه خلیج فارس و یا فلسطینی هستند که با هدایت سازمان های اطلاعاتی منطقه بر اساس تفکر تکفیری اقدام به حمله به ارتش، بمب گذاری و ترور شخصیت های لبنانی می کنند.
 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها