ارتش سوریه در آستانه پاکسازی کامل غوطه شرقی

ارتش سوریه در آستانه پاکسازی کامل غوطه شرقی
چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 22:11

ارتش سوریه پس از درگیری های شدید با گروه های مسلح، در منطقه غوطه شرقی دمشق، با پیشروی قابل توجه در این منطقه، در آستانه پاکسازی کامل آن از وجود تروریست ها قرار دارد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری العالم، ارتش سوریه پس از پیشروی قابل توجه در غوطه شرقی، دو شهرک "القاسمیه" و الرمانیه" را از وجود تروریست های وابسته به جبهه النصره و گروه موسوم به جبهه اسلامی، پاکسازی کرد.

با وجود پیشروی ارتش و به دست گرفتن کنترل بخش های متعددی از منطقه غوطه شرقی، درگیری های شدید در شهرک های البلالیه ، النشابه و دیگر محله های این منطقه همچنان ادامه دارد.

سایت خبری "حدث نیوز در گزارشی خاطرنشان کرد که مناطق "مرج سلطان" و "دیر عصافیر" نیز شاهد درگیری های شدید بین نیروهای ارتش سوریه و گروه های تروریستی است و ارتش در صدد است این مناطق را به طور کامل از وجود تروریست ها پاکسازی کند زیرا با پاکسازی این مناطق میخ دیگری بر پیکر پوسیده گروه های تروریستی کوبیده خواهد شد و با سقوط این مناطق مهم سایر مناطقی که به تازگی به تصرف تروریست ها درآمده، از وجود این جنایتکاران پاکسازی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه سعی می کنند در سریع ترین زمان منطقه غوطه شرقی را از وجود تروریست ها پاکسازی کنند تا با مصون نگه داشتن این منطقه در برابر نفوذ گروه های مسلح، زمینه پاکسازی مناطق" الضمیر" و "دوما" را فراهم نمایند چون این دو منطقه از اهمیت راهبردی برای گروه های مسلح و تروریستی در غوطه شرقی برخوردار است.

این گزارش می افزاید: نیروهای ارتش سوریه  روز گذشته توانستند در شهرک کارگری عدرا ضربه سنگینی به تروریست ها وارد؛ و ضمن به هلاکت رساندن ده ها تن از افراد مسلح، معبر جدیدی را برای پیشروی در این شهر باز کنند. 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها