آیا شورای رهبری فتح در غزه استعفا کرده است؟!

آیا شورای رهبری فتح در غزه استعفا کرده است؟!
شنبه 12 بهمن 1392 - 19:49

یکی از اعضای جنبش "فتح" در نوار غزه، گفت: شورای عالی رهبری جنبش فتح در نوار غزه، به دنبال تصمیم محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین مبنی بر تعلیق تصمیمات این هیأت و کمیته موقت دانستن آن، استعفای خود را تقدیم وی کرده است.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "حسن احمد" سخنگوی جنبش فتح در غزه، از تایید یا تکذیب این خبر خودداری و در گفت وگو با خبرگزاری "اناتولی" تنها به این سخن اکتفا کرد که این امر، مسأله ای درون سازمانی است و از طریق رسانه ها درباره آن سخن نمی گوییم.

"هشام ساق الله" یکی از اعضای کادر جنبش فتح در وبلاگ خود به نقل از "منابع موثق"، فاش کرده بود که هیأت عالی رهبری جنبش فتح در نوار غزه به رهبری "زکریا الاغا"، از محمود عباس درخواست کرده است که استعفای دسته جمعی اعضای این هیأت را بپذیرد.

ساق الله گفت: این هیأت از طریق رسانه ها متوجه شد که محمود عباس تصمیمات آن را تعلیق کرده و آن را کمیته ای موقتی دانسته و این امر باعث خشم شدید اعضا و استعفای دسته جمعی آنها شده است.

خاطرنشان می شود که محمود عباس ماه مارس گذشته طی حکمی خواهان تشکیل هیأت عالی رهبری جدید جنبش فتح در غزه برای جایگزینی هیأت سابق به ریاست نبیل شعث شده بود.

مهم ترین ماموریت این هیأت 16 نفره جدید به ریاست زکریا الاغا، پویایی فعالیت های جنبش فتح و بازسازی ساختار سازمانی آن در غزه است.

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها