شدت گرفتن درگیری‌ها بین گروه‌های تروریستی در سوریه

شدت گرفتن درگیری‌ها بین گروه‌های تروریستی در سوریه
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 14:31

خبرنگار العالم از هلاکت ده ها تروریست در سوریه در جریان شدت گرفتن درگیریها بین گروه های مسلح خبر داد.

خبرنگار شبکه العالم از دمشق روز دوشنبه گزارش داد، درگیری بین افراد مسلح تروریست در شهر حلب و حومه آن ادامه دارد. منابع  آگاه اعلام کردند گروه موسوم به «دولت اسلامی در عراق و شام» معروف به "داعش" فردی انتحاری را با یک خودرویی بمب گذاری شده به ستاد عملیات گروه مسلح "ارتش آزاد" در روستای الراعی  فرستاد که این فرد انتحاری نیز در همانجا خود را منفجر کرد که به کشته شدن بیش از 16 فرد مسلح از جمله چند تن از سرکردگان این گروه و زخمی شدن 20 تن دیگر منجر شد.
خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: در روستای تل حمره عناصر داعش با عناصر مسلح گروه موسوم به «جبهه اسلامی» درگیر شدند که در نتیجه آن ده ها تن از دو طرف به هلاکت رسیدند.
خبرنگار العالم در ادامه افزود: در این بین ارتش سوریه به عملیات خود در حلب و حومه آن به ویژه در مناطق الخالدیه، الاشرفیه و اللیرمون ادامه می دهد و شماری از مخفیگاه ها و محل تجمع تروریست ها به ویژه مخفیگاه های جبهه النصره و جبهه اسلامی را هدف قرار داد.
مازن سلمو در ادامه گزارش خود به نقل از منابع مخالفان اعلام کرد که گروه های مسلح در حلب و حومه آن در نتیجه عملیات ارتش سوریه از دیگر گروه های مسلح کمک خواستند.
به گفته خبرنگار العالم، در شهر دیرالزور نیز ارتش بر حجم عملیات خود علیه تروریست ها افزوده است به گونه ای که طی ساعت های گذشته درگیری های شدیدی روی داده است . همچنین در منطقه المریعیه نیز ارتش انبار تسلیحاتی گروه های مسلح را منهدم کرد.
بر اساس این گزارش، ارتش سوریه در برخی از مناطق به ویژه مناطق مرزی سوریه با لبنان به نصب کمین اقدام کرده است که در آن شش فرد مسلح از جمله محمد الدعر سرکرده جبهه اسلامی در لبنان که در صدد ورود به خاک سوریه بودند به هلاکت رسیدند.
به گفته خبرنگار العالم، در مناطق مرزی سوریه با اردن نیز گروه های مسلح درصدد نفوذ به خاک سوریه برآمدند که در کمین ارتش سوریه قرار گرفتند و در نتیجه شماری از آنها به هلاکت رسید.
در حومه دمشق نیز ارتش سوریه مقر افراد مسلح را در داریا و دوما هدف قرار داد که در نتیجه آن شماری از عناصر مسلح گروه جبهه اسلامی که دوما را مقر خود قلمداد می کند به هلاکت رسیدند.

MKH-3-10:40

پربیننده ترین خبرها