عالم مبارز بحرینی :

انقلاب بحرین تا پیروزی کامل ادامه دارد

جمعه 25 بهمن 1392 - 13:55

العالم - عالم مبارز بحرینی بر ایستادگی و مقاومت مردم کشورش در مقابل سرکوبگری رژیم آل خلیفه و مشکلات متعدد در طول سه سال انقلاب و ادامه آن تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، حجت الاسلام شیخ " عبدالله دقاق " امروز به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه تهران ، افزود : ملت ما بر هدف خود ثابت مانده و قوی تر شده اند و اصرار دارند که این انقلاب تا پیروزی نهایی باید ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه، تفاوت انقلاب بحرین با انقلاب کشورهای مصر، تونس، یمن و لیبی داشتن رهبر دینی است تصریح کرد: ملت بحرین بر انقلاب خود اصرار دارند. 

دقاق درباره شرایط فعلی و گذشته وهمچنین برنامه های آینده انقلاب گفت : افزود: سه سال پیش مردم بحرین در میدان لولو تجمع کردند و خواستار آزادی کشورشان بودند و صدای آنان به گوش جهانیان رسید و متاسفانه نیروهای عربستان سعودی برای مداخله وارد بحرین شدند.

وی اظهار کرد: بعد از آن که نیروهای عربستان سعودی وارد کشورمان شدند حدود 38 مسجد شیعه به طور کامل خراب شد، 800 نسخه از قرآن کریم و یک هزار ادعیه را مقابل چشمان مردم آتش زدند و حدود پنج هزار نفر از جوانان و نوجوانان را زندانی و 142 نفر از این عزیزان را نیز به شهادت رساند.

عالم مبارز بحرینی با اشاره به اینکه، امروز سالگرد سومین سال انقلاب اسلامی در این کشوراست، گفت: روز گذشته مردم بحرین در یک اعتصاب عمومی به خیابانها نیامدند و بازار تعطیل شد و هیچگونه خرید و فروشی هم صورت نگرفت و از شب گذشته نیز مردم از طریق پیام کوتاه به ˈبان کی مونˈ دبیر کل سازمان ملل با ارسال پیامهای زیادی اعتراض کردند که آل خلیفه را قبول ندارند.

این مبارز بحرینی ادامه داد: امروز (15 ربیع الثانی) قرار بود که تمام جوانان و نوجوانان در میدان لولو حضور داشته باشند و طبق برنامه ریزی فردا شنبه یکی از بزرگترین تظاهرات ملت بحرین انجام خواهد شد.

وی در خصوص آینده انقلاب بحرین تصریح کرد: همانطور که ملت شهید پرور ایران ارزش خون شهدای خود را دانستند، ما هم در بحرین اثر خون شهدا را در پیشبرد انقلاب خودمان شاهد بودیم.

شیخ عبدالله دقاق با بیان اینکه، انقلاب بحرین، انقلابی گروهی و حزبی نیست گفت: انقلاب ما انقلابی مردمی و برای تمام ملت بحرین است و مردم کشورمان ارزش خود شهدای خود را می دانند.

وی بر حفظ وحدت ملی و اسلامی در بحرین تاکید کرد و بیان داشت: اگر ما برای انقلابمان خون دادیم، اما اگر تفرقه داشته باشیم، ارزش خون شهدا از بین خواهد رفت و خوشبختانه اکنون در بحرین وحدت ملی و اسلامی وجود دارد و رهبری انقلاب نیز به دست علما است.

این مبارز بحرینی با اشاره به اینکه تفاوت انقلاب بحرین با انقلاب کشورهایی همچون مصر، تونس، لیبی و یمن داشتن رهبری دینی است گفت: علت اصلی پیروزی ملت عزیز ایران داشتن رهبری دینی همچون حضرت امام خمینی(ره) بود و ما هم در بحرین یک رهبر بزرگ با نام حضرت آیت الله شیخ عیسی قاسم داریم که نماینده مراجع عالیقدر در نجف و تهران هستند.

وی یادآور شد: ایشان تاکنون انقلاب بحرین را رهبری کرده و همه مردم بحرین از او اطاعات می کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها