مواضع عجیب ابومازن در دیدار با دانشجویان صهیونیست

مواضع عجیب ابومازن در دیدار با دانشجویان صهیونیست
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 09:53

دانشجویان فلسطینی با برگزاری تجمع اعتراض آمیز، دیدار محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان با گروهی از دانشجویان صهیونیست را محکوم کردند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دانشجویان فلسطینی در این تجمع با صدور بیانیه ای اعلام کردند: دیدار محمود عباس با گروهی از دانشجویان صهیونیست به جنبش فلسطینی ها در تحریم دانشگاهی و آکادمیک رژیم اشغالگر ضربه می زند، و صهیونیست ها از اینگونه دیدارها برای ترمیم وجهه خود در جهان و تضعیف جنبش فلسطینی ها بهره برداری می کنند.

این بیانیه رویکرد محمود عباس را بخشی از مذاکرات بیهوده با رژیم صهیونیستی توصیف کرد که از حمایت مردمی برخوردار نیست و سرپوشی برای جنایات و سیاست های نژادپرستانه این رژیم به شمار می رود و مبارزه ملت فلسطین را تضعیف می کند.

این بیانیه همچنین اظهارات محمود عباس در دیدار با دانشجویان صهیونیست را محکوم و آن را به منزله دادن امتیاز دادن مجانی به رژیم اشغالگر و زیرپا گذاشتن اصول ثابت فلسطین دانست.

بنابراین گزارش، محمود عباس در دیدار دانشجویان صهیونیست گفته است که با "تبادل اراضی" با رژیم صهیونیستی موافق است.

وی همچنین "با تکذیب قصد خود برای تغییر واقعیت اجتماعی رژیم صهیونیستی" تاکید کرده است که حل مساله آوارگان فلسطینی باید با توافق صورت گیرد و نه تحمیل.

محمود عباس افزود: اگر (رژیم اسرائیل) به سازمان ملل متحد مراجعه کند و جهان، آن را به عنوان یک کشور یهودی به رسمیت بشناسد «ما به این به رسمیت شناختن احترام خواهیم گذاشت».

وی در این دیدار همچنین به دانشجویان صهیونیست اطمینان داده است که فلسطینی ها در صورت شکست مذاکرات سازش، به آنچه آن را "خشونت" خوانده است، متوسل نخواهند شد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها