یورش نظامیان به شرق قدس و اخطار برای تخریب 40 خانه

یورش نظامیان به شرق قدس و اخطار برای تخریب 40 خانه
دوشنبه 5 اسفند 1392 - 12:42

منابع رژیم صهیونیستی با یورش به شهرکی در شرق بیت المقدس یک جوان فلسطینی را زخمی کردند؛ مسئولان این رژیم همچنین به 40 خانوار فلسطینی اخطاریه هایی را برای تخریب خانه‌هایشان دادند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، خبرگزاری سما از بیت المقدس گزارش داد که نظامیان صهیونیست دیشب پس از ضرب و شتم یک جوان 32 ساله فلسطینی نزدیک خانه اش در شرق بیت المقدس او را بازداشت کردند .
نظامیان صهیونیست همچنین بامداد امروز به برخی مناطق شهر نابلس در شمال کرانه باختری رود اردن یورش بردند و پس از بازرسی از خانه های ساکنان منطقه یک جوان  را  بازداشت کردند .
منابع فلسطینی گفتند نیروهای رژیم صهیونیستی به محله المعاجین در غرب شهر نابلس و اردوگاه عسکر در شرق این شهر حمله کردند.

اخطار برای تخریب 40 خانه

مرکز اطلاع رسانی فلسطین نیز تأکید کرد، مسئولان رژیم صهیونیستی به ساکنان 40 خانه در شرق شهر "العیزریه" در جنوب شرقی قدس اخطاریه هایی را برای ویران کردن خانه‌هایشان دادند. این افراد از خانواده های "بدوی" فلسطینی هستند.

درگیری در جنوب کرانه باختری
صبح امروز، در پی اقدام نظامیان رژیم صهیونیستی در ایجاد ایست و بازرسی در ورودی اردوگاه "الفوار" در جنوب کرانه باختری، جوانان این اردوگاه با آنان درگیر شدند.
نظامیان صهیونیست هم برای متفرق کردن جوانان فلسطینی به صورت گسترده به سوی آنان گاز اشک آور و بمب صوتی شلیک کردند.
یورش اشغالگران به منازل  فلسطینی ها در اردوگاه نیز موجب شدت گرفتن این درگیریها شد.

بازداشت 4 فلسطینی در جنین
نیروهای رژیم صهیونیستی دیشب و بامداد امروز به روستاهای عرابه و جبع در جنوب جنین حمله کردند و 4 نفر را بازداشت کردند. این فلسطینی ها برای تحقیقات به مراکز امنیتی رژیم صهیونیستی منتقل شدند.

از سوی دیگر منابع رسانه ای صهیونیستی مدعی شدند پس از شلیک موشک از نوار غزه، آژیرهای خطر در منطقه نقب غربی و شهر "عسقلان" به صدا درآمد.

 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها