اوکراین، حیاط خلوت رژیم صهیونیستی

اوکراین، حیاط خلوت رژیم صهیونیستی
دوشنبه 5 اسفند 1392 - 19:46

کی‌یف، العالم – مسئول روابط خارجی حزب بیت العربی گفت: اوکراین برای رژیم صهیونیستی حیاط خلوتی است که در آن مانور می‌دهد و منافع اقتصادی و امنیتی آن رژیم در آن تأمین می‌شود.

"سعید سلام" روز دوشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم افزود: توافقاتی میان سازمان اطلاعات اوکراین و سیاستمداران مورد حمایت رژیم صهیونیستی برای تضمین منافع این رژیم وجود دارد.    

وی با اشاره به گزارش روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت درخصوص برخورداری بسیاری از شهروندان اوکراینی از شناسنامه های اسراییلی، اظهار داشت: بسیاری از اوکراینی ها دارای شناسنامه اسراییلی هستند اما در اوکراین ساکنند، لذا عجیب نیست که به دو طرف وفادار باشند.

این روزنامه صهیونیستی به تازگی درباره شرکت تفنگداران صهیونیست در تظاهرات اوکراین مطلبی نوشته و رسانه های گروهی اوکراین نیز به نقش موساد در فعالیت های مخالفان این کشور پرداختند.

سعید سلام بیان داشت: می توان گفت که مثلث آمریکا، اروپا و اسراییل (رژیم صهیونیستی) در اوکراین پیروز شد، اما هنوز زود است که بگوییم پیروزی مزبور تثبیت شده، چون روسیه برگهای برنده زیادی به ویژه در زمینه اقتصادی در اوکراین دارد و به طور گسترده بر بخشهای گاز و سرمایه گذاری در این کشور سیطره دارد.

مسئول روابط خارجی حزب بیت العربی افزود: هنوز زود است که بگوییم مساله به نفع یک طرف تمام شده، زیرا در نهایت، تمام طرف های داخلی و خارجی مانند روسیه و کشورهای غربی درباره حفظ منافعشان به گونه ای که بر یکپارچگی اوکراین تاثیر گذار نباشد، به توافق خواهند رسید، چون تجزیه این کشور به نفع مسکو و کشورهای غربی نیست.   

tt-24-10:49 
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها