توقیف 9 ماهه یک "بز" در پل "ملک فهد" !

توقیف 9 ماهه یک
يکشنبه 25 اسفند 1392 - 11:20

العالم - گمرک بحرین که 9 ماه پیش یک راس بز را در حال ورود به این کشور توقیف کرد، باوجود صدور دستور قضایی برای آزادی این بز، هنوز درحال نگهداری از آن است.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، سایت روزنامه سعودی "سبق" نوشت: نیروهای گمرگ بحرین که یک بز را 9 ماه پیش روی پل ملک فهد و در هنگام ورود به همراه صاحب آن از عربستان توقیف کرده اند، علیرغم صدور مجوز از سوی دادگاه بحرین هنوز با ورود این بز به این کشور موافقت نکرده اند.
بر اساس این گزارش، یک وکیل بحرینی 9 ماه پیش این بز را با خود از عربستان به کشورش می بُرد، که گمرک بحرین به بهانه انتظار برای طی شدن مراحل قانونی، مانع ورود این بز به بحرین شد. 
صاحب این بز می گوید که از علت امتناع سازمان دامپزشکی از معاینه بز برای انتقال این حیوان به بحرین بی اطلاع است و این در حالی است که بز کاملاً سالم است و وزنش با وجود 9 ماه توقیف روی پل ملک فهد افزایش یافته است. 
صاحب بز افزود: دادگاه حکم آزاد کردن بز را صادر کرده ولی گمرک آن را آزاد نمی کند و اعلام می کند که باید سازمان دامپزشکی دستور آزادی بز را صادر کند؛ و من مجدداً به دادگاه شکایت کرده ام و دادگاه در حال بررسی شکایت من است.

 

پربیننده ترین خبرها