تداوم حمله با گازهای سمی به خانه بحرینیها + فیلم

جمعه 9 خرداد 1393 - 13:24

یک روز پس از حمله مرگبار مزدوران رژیم بحرین با گازهای سمی در جزیره ستره، نیروهای رژیم این بار به منازل شهروندان در منطقه المالکیه حمله کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سایت جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین اعلام کرد: یک روز پس از انتشار ویدئوی حمله نیروهای امنیتی آل خلیفه به منزل یک شهروند بحرینی در جزیره "ستره" و شلیک گازهای سمی به داخل منزل که موجب مرگ ساکنان آن شد، نیروهای رژیم این اقدام را در منطقه "المالکیه" نیز تکرار کردند.

این حمله در ساعت 3 بامداد انجام شد و اهالی منطقه می گویند که هدف از این حملات کشتن، خفه کردن و آسیب زدن به شهروندان است.

انتشار تصاویر حملات نیروهای امنیتی بحرین با گازهای سمی همه روزه در شبکه های اجتماعی و صفحات فعالان مخالف بحرینی منتشر می شود.

تاکنون ده ها تن از مردم بحرین قربانی شلیک گازهای سمی شده اند که آخرین قربانی شهید "السعید جواد الحاوی" است.

علاوه بر این، چندین جنین نیز به علت شلیک این گازها به مادران باردار سِقط شده اند.

رژیم بحرین از فوریه سال 2011 میلادی با استفاده از انواع سلاح ها بویژه گازهای سمی و خفه کننده به سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز مردمی اقدام کرده است. مردم خواهان آزادی و دموکراسی و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.

در جریان این سرکوبگری، شماری از شهروندان بحرینی از جمله زنان و کودکان شهید یا زخمی شده اند. تعدادی از مخالفان بویژه سران مخالف نیز بازداشت و با پرونده سازی به زندانهای طولانی مدت محکوم شده اند.

رژیم بحرین در این راه از حمایت مستقیم و غیرمستقیم برخی کشورهای عربی و غربی بویژه عربستان، اردن، امارات، آمریکا و انگلیس برخوردار است.

نیروهای سعودی، اردنی، اماراتی و پاکستانی درکنار نیروهای بحرینی به سرکوب مردم این کشور اقدام می کنند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها