اسیران فلسطینی، اختیار دهان خود را هم ندارند!

اسیران فلسطینی، اختیار دهان خود را هم ندارند!
سه شنبه 20 خرداد 1393 - 22:56

پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) با تصویب لایحه‌ای، مجوزی صادر کرد که بر اساس آن، زندانبانان این رژیم می توانند به اسیران فلسطینی که دست به اعصاب غذا زده اند، به زور غذا بخورانند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، 120 تن از اسیران فلسطینی که بدون محاکمه، در زندان های رژیم صهیونیستی در بازداشت به سر می برند، در اعتراض به وضعیت خود، از روز 24 آوریل دست به اعتصاب غذا زدند که از آن زمان، شمار این افراد به 300 تن رسیده است. بر اساس اعلام کمیته زندان های رژیم صهیونیستی، از این تعداد، تاکنون 70 تن به بیمارستان منتقل شده اند.

رژیم صهیونیستی ادعا می کند افرادی که مظنون به ارتکاب جنایت های امنیتی هستند، بدون محاکمه زندانی می شوند، زیرا محاکمه آنان ممکن است به فاش شدن اطلاعات حساس سازمان های اطلاعاتی منجر شود. این رویکرد رژیم صهیونیستی خشم سازمان های بین المللی و حقوق بشری را برانگیخته است.

رژیم صهیونیستی برای مقابله با اعتصاب غذای اسیران فلسطینی، لایحه ای به پارلمان ارائه داد که بر اساس آن می توان به زور به زندانیان غذا داد.

پارلمان رژیم صهیونیستی موافقت اولیه خود را با این لایحه اعلام کرد.

"قدوره فارس" رئیس باشگاه اسیر فلسطینی با تاکید بر این که اعتصاب غذای اسیران فلسطینی ادامه خواهد یافت، خاطر نشان کرد که این لایحه، اراده اسیران فلسطینی را نخواهد شکست.

وی همچنین با بیان این که تغذیه اجباری زندانیان ممکن است به مرگ آن ها بینجامد، به مرگ دو تن از اسیران فلسطینی اشاره کرد که در سال 1980 به سبب تلاش برای تغذیه اجباری آنان در زمان اعتصاب غذا انجامید.

 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها