سرنوشت تنها مفقود شده انفجار تروریستی بیروت

سه شنبه 3 تير 1393 - 21:29

العالم - عملیات جستجو برای یافتن فردی که قربانی حمله تروریستی امروز صبح در منطقه "الشیاح" در "ضاحیه" جنوبی بیروت شده است، همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم در لبنان، انفجاری انتحاربامداد امروز سه شنبه منطقه الشیاح در ضاحیه جنوبی بیروت را لرزاند. در محل حادثه یک پست ایست بازرسی ارتش و چند قهوه خانه وجود دارد و تعدادی از مردم برای مشاهده مسابقات جام جهانی فوتبال در این قهوه خانه ها جمع شده بودند.

تعداد زیادی از افراد حاضر در این مکان در این انفجار زخمی و به بیمارستان منتقل شدند. 

تصاویر ویدئویی موجود از صحنه انفجار تروریستی نشان می دهد که یک عامل انتحاری خودروی بمب گذاری شده خود را به سوی هدف از پیش تعیین شده می راند.

"طلال حاطو" عضو مرکز اطلاع رسانی "جنبش امل" لبنان در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت: حملات خونین به مردم و نیروهای ارتش لبنان تأثیری در ملت ایجاد نخواهد کرد و عاملان آن نخواهند توانست به اهداف خود برسند.

"علی عباس" یکی از امدادگران لبنانی نیز در مصاحبه با خبرنگار العالم گفت: ده ها نفر در این انفجار زخمی شدند و یک نفر نیز ناپدید شده است. عملیات جستجوی وی همچنان ادامه دارد. ما امیدواریم که زنده باشد، اما احتمال شهادت وی وجود دارد.

به گفته شاهدان عینی، نیروهای امنیتی مستقر در میدان "شاتیلا" به این خودرو مظنون شده بودند، اما ناگهان خودروی مذکور منفجر شد.

24-11:32

پربیننده ترین خبرها