هلاکت ده‌ها تروریست در تازه‌ترین عملیات ارتش سوریه

هلاکت ده‌ها تروریست در تازه‌ترین عملیات ارتش سوریه
سه شنبه 10 تير 1393 - 19:46

خبرنگار العالم در سوریه، از ادامه پیشروی ارتش این کشور در مناطق مختلف و انهدام مقر داعش در شهر رقه در شمال شرق سوریه خبر داد.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم، ارتش سوریه در تازه ترین عملیات خود، چندین پایگاه و محل تجمع تروریست ها را در مناطق مختلف کشور منهدم کرد و تعدادی قابل توجهی از آنها را به هلاکت رساند.

ارتش سوریه چندین پایگاه تروریست ها را شهر "دیرالزور" هدف حمله قرار داد. در شهر "رقه" نیز در حمله ارتش به پایگاه "داعش" در منطقه "معدان"، تعدادی از تروریست ها به هلاکت رسیدند.

نیروهای ارتش همچنین با هدف قرار دادن محل تجمع تروریست ها در هنرستان کشاورزی و اردوگاه "الطلائع" در شهر رقه، تعدادی از تروریست ها را به هلاکت رسانده و اسلحه و مهماتشان را منهدم کردند.

نظامیان ارتش سوریه یک تونل را که تروریست ها در جنوب منطقه "الجبیله" دیرالزور حفر کرده بودند، منفجر کردند که در اثر آن تعداد قابل توجهی از تروریست ها به هلاکت رسیدند.

نظامیان ارتش همچنین به پایگاه های گروه موسوم به "جبهه اسلامی" در جاده "کاستیلو" "حلب" حمله کردند و تعدادی از عناصر تروریست را به هلاکت رساندند.

در عملیاتی دیگر، نیروهای ارتش با خنثی سازی تحرکات تروریستی در "الملیحه" در "غوطه شرقی" "ریف دمشق"، 20 تن از آنها را به هلاکت رساندند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها