هلاکت 157 تروریست در عراق

هلاکت 157 تروریست در عراق
پنج‌شنبه 19 تير 1393 - 17:32

سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، اعلام کرد در 48 ساعت گذشته، 157 تروریست در مناطق مختلف از پای در آمده اند و نیروهای عراقی توانستند حملات تروریست ها به پایگاه هوایی سپایکر در تکریت را ناکام بگذارند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سرتیپ "قاسم عطا" روز پنج شنبه به خبرنگاران گفت: نیروهای مسلح با همکاری نیروی هوایی ارتش و افراد ارتش توانستند 47 تروریست را در استان صلاح الدین به هلاکت برسانند و 14 خودروی آنها منهدم نمایند.
قاسم عطا افزود: نیروهای امنیتی ورودی های شهر تکریت را به طور کامل تحت کنترل دارند و مواضع تروریست ها، در داخل شهر را هدف قرار می دهند.
وی افزود: عملیات نیروهای مسلح عراق علیه تروریست ها در منطقه الصدور، در استان دیالی نیز منجر به هلاکت 39 تروریست و انهدام هفت خودروی آنها گردید. همچنین 11 بمب کار گذاشته شده توسط آنها، خنثی شد.
سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، تأکید کرد: نیروهای امنیتی همچنین 46 تروریست را در عملیات الانبار به هلاکت رساندند و دهها خودروی حامل نیروهایشان را منهدم کردند.
قاسم عطا، در بخش دیگری از اظهاراتش اعلام کرد: نیروهای مسلح عراق، حمله تروریست ها به پایگاه هوایی اسپایکر در استان صلاح الدین را در طی 48 ساعت گذشته خنثی کرده و همه تروریست ها از جمله چندین تبعه عرب را به هلاکت رسانده اند. همچنین در این عملیات چند خودروی وابسته به این گروهها منهدم گردید.
وی خاطرنشان کرد: فرماندهی عملیات صلاح الدین و با هماهنگی نیروهای ویژه و نیروی هوایی ارتش، توانستند با حملات گروهک تروریستی داعش به پایگاه هوایی اسپایکر در صلاح الدین مقابله و همه تروریست ها را به هلاکت برسانند.
قاسم عطا در پایان با اشاره به انهدام کامل خودروها و تجهیزات تروریست ها، تأکید کرد: کلیه مهاجمان، غیرعراقی بودند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها