ارتباط معاون سابق استاندار بابل با عامل فتنه در کربلا

ارتباط معاون سابق استاندار بابل با عامل فتنه در کربلا
پنج‌شنبه 19 تير 1393 - 20:22

استاندار بابل عراق از صدور حکم دستگیری معاون سابقش به دلیل جابجایی غیرقانونی سلاح خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "صادق مدلول السلطانی" روز پنج شنبه از صدور حکم دستگیری قاسم الزاملی معاون مستعفی خود به اتهام دست داشتن در نقل و انتقال سلاح خبر داد و گفت: حکم دستگیری، قاسم الزاملی از پیروان "محمود صرخی" (مرجع خودخوانده و عامل فتنه اخیر در کربلا) به علت دست داشتن در نقل و انتقال سلاح صادر شده است.
سلطانی با اشاره به اینکه الزاملی، به علت استعفا معاون استاندار نیست و وی دو ماه پیش و زمانی که در مرخصی به سر می برد، از منصب خود استعفا داده است.
یادآور می شود الزاملی، روز چهارشنبه 18 تیر به همراه نماینده "محمود صرخی" در کنفرانس مطبوعاتی مشترک در شهر اربیل در منطقه کردستان عراق، در اعتراض به حوادث اخیر شهر کربلا، از سمت خود استعفا کرد.
عقیل الطرحی، استاندار کربلا نیز روز دوازدهم تیر از کشف یک کارگاه بمبگذاری خودرو وابسته به محمود صرخی خبر داد. علاوه بر این، فرمانده عملیات "الفرات الاوسط" عراق نیز از دستگیری 350 تن از طرفداران صرخی خبر داد.
یک منبع امنیتی در استان کربلا نیز روز یازدهم تیر از دستگیری یکصد تن از عناصر صرخی خبر داده و اعلام کرده بود: در جریان درگیری میان هواداران صرخی با نیروهای امنیتی در استان کربلا، دهها نفر کشته و یا زخمی شده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها