"امارت اسلامیِ" جبهه النصره،در برابر "خلافت" داعش

شنبه 21 تير 1393 - 20:40

در پی اعلام تشکیل "دولت خلافت" توسط "ابوبکر البغدادی" رهبر داعش و درخواست از مسلمانان برای بیعت با او، "ابومحمد الجولانی" رهبر جبهه النصره، با انتشار پیامی صوتی، از تاسیس "امارت شام" خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، الجولانی در این پیام صوتی اعلام کرد: زمان آن فرا رسیده است که در سرزمین شام، امارتی اسلامی تشکیل دهیم.

وی که ظاهرا در جمع شماری از هوادارانش سخن می گفت، تاکید کرد: به هیچ کس اجازه نمی دهیم ثمره جهاد ما را بچیند، حتی اگر یک قطره خون در رگ ما باقی بماند. اجازه نخواهیم داد لائیک ها، عوامل وابسته یا بیگانگان ثمره جهاد ما را بچینند.

الجولانی سپس خطاب به همراهانش گفت: کلید این امارت در دست شماست، شمایید که اگر از این دستور اطاعت کنید، می توانید در مدت 10 روز این امارت را برپا کنید. کلید این کار دست شماست و در سرزمین شام و دیگر سرزمین ها، هیچ کس با شما رقابت نخواهد کرد. شما برگزیده خدا هستید تا در این مقطع از تاریخ قرار گیرید، مقطع تاریخی که مسلمانان 1400 سال است انتظار آن را می کشند.

رهبر جبهه النصره مرزهای دولت خود را از یک سو با دولت سوریه، از یک سو با دشمنان، از یک سو با مسلمانان و از یک سو با کسانی دانست که در کمین مسلمانان هستند.

26 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها