فیس بوک، بزرگترین استادیوم جام جهانی فوتبال

فیس بوک، بزرگترین استادیوم جام جهانی فوتبال
دوشنبه 23 تير 1393 - 23:09

العالم - شركت فيس بوك اعلام كرد كه رويداد جام جهاني فوتبال 2014 در برزيل، بزرگترين رويدادي بود كه حدود 350 ميليون نفر در سراسر جهان آنرا در پايگاه اجتماعي فيس بوك پي گيري كردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مردم مناطق مختلف جهان از شبكه هاي ارتباط اجتماعي از جمله فيس بوك براي اظهارنظر و پي گيري رويدادهاي جهاني مانند جام جهاني كه از تلويزيون پخش مي شد،
استفاده کردند.

رقابت هاي جام جهاني فوتبال 2014 برزيل كه حدود يك ماه به طول انجاميد، ديروز (يكشنبه) با پيروزي يك بر صفر آلمان بر آرژانتين به پايان رسيد.

آمارهايي كه در اختيار رويترز قرار گرفته نشان مي دهد كه 350 ميليون كاربر در شبكه فيس بوك درباره مسابقات و رقابت هاي جام جهاني فوتبال 2014 نظر دادند و تعداد اظهارنظرها و پست ها و لايك ها در اين شبكه به سه ميليارد رسيد.

"نيك گرودين" مدير مشاركت شركت فيس بوك به رويترز گفت: "مي دانستيم كه جام جهاني رويداد خيلي مهم است ... اما اين سطح از استفاده از فيس بوك، تاريخي بود".

وي افزود: در فيس بوك بالاترين ميزان گفت وگو را در جام جهاني شاهد بوديم.

براي شركت هايي مانند فيس بوك كه درآمد آنان به استفاده از طريق تبليغات و فروش آگهي وابسته است، "مردم" و تعداد كاربران از اهميت زيادي برخوردار هستند.

تعداد كاربران فعال در شبكه فيس بوك در ماه به يك ميليارد و 280 ميليون نفر مي رسد.

پيروزي يك بر صفر تيم ملي فوتبال آلمان در مقابل آرژانتين و قهرمانی آلمان در مرحله فينال رقابت هاي جام جهاني فوتبال در روز يكشنبه، رويدادي بود كه بيشترين اظهارنظرها را به همراه داشت.

"نيمار" ستاره برزيلي، در ليست بازيكناني بود كه بيشترين پست ها و لايك ها و اظهارنظرها در فيس بوك درباره وي بود و پس از او "لیونل مسي" آرژانتيني و سپس "كريستيانو رونالدو" بازيكن پرتغالي و "لوئيس سواريز" مهاجم اروگوئه اي به ترتيب جز بازكناني بودند كه بيشترين اظهارنظرها، پست ها و لايك ها در فيس بوك به آن ها تعلق گرفت.

گرودين گفت كه فيس بوك استاديوم جهاني جام جهاني فوتبال 2014 بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها