پایان جنجال درباره نظامی گم‌شده صهیونیستها

پایان جنجال درباره نظامی گم‌شده صهیونیستها
يکشنبه 12 مرداد 1393 - 10:12

سرانجام پس از چند روز جنجال درباره مفقود شدن یکی از نظامیان رژیم صهیونیستی در غزه که با واکنش فوری رئیس جمهور آمریکا و دبیرکل سازمان ملل متحد همراه شده بود، ارتش این رژیم اذعان کرد که این نظامی به هلاکت رسیده است.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد، کمیته‌ای ویژه به ریاست خاخام ارشد ارتش ، مرگ "هدار گولدن" از نیروهای پیاده نظام در درگیری های روز جمعه در باریکه غزه را تأیید کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این اعلام کرده بود که این نظامی به اسارت نیروهای مقاومت در آمده است؛ ولی گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تاکید کرد که هیچ اطلاعاتی درباره سرنوشت این نظامی ندارد.
اما سرانجام رژیم صهیونیستی احتمال داد که این نظامی در منطقه رفح درجنوب باریکه غزه از پا در آمده است.
پس از اعلام اسارت این نظامی از سوی رژیم صهیونیستی، باراک اوباما و بان کی مون در واکنشی فوری هرکدام در بیانیه‌های جداگانه‌ای خواستار آزادی سریع و بدون قید و شرط این نظامی شدند.
این درحالی است که همزمان با اعلام اسارت این نظامی و درخواست رئیس جمهور آمریکا و دبیرکل سازمان ملل متحد برای آزادی وی، بیش از صد فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به رفح، به شهادت رسیدند. بیشتر قربانیان این حملات نیز زن و کودک و افراد سالخورده بودند.
ارتش رژیم صهیونیستی از زمان شروع حملات به باریکه غزه در روز هشتم ژوئیه ، 64 نفر از نظامیان خود را از دست داده است و این آمار بیشترین آمار تلفات نظامیان صهیونیست از زمان تجاوز به لبنان در تابستان 2006 است.
این درحالی است که گردانهای قسام تأکید کرده است که از آغاز تجاوز زمینی رژیم صهیونیستی به غزه، بیش از 110 نظامی این رژیم به هلاکت رسیده‌اند.

پربیننده ترین خبرها