عملیات انتحاری دو تروریست سعودی در عراق +عکس

عملیات انتحاری دو تروریست سعودی در عراق +عکس
جمعه 7 شهريور 1393 - 11:06

دو تروریست سعودی وابسته به گروهک تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش) طی دو روز گذشته، دو عملیات انتحاری در عراق انجام دادند.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، در عملیات انتحاری نخست، پالایشگاه نفت بیجی و در عملیات تروریستی دوم نیز شهر کبیسه واقع در غرب عراق مورد هدف قرار گرفت.

در همین حال خبرها حاکی است که دو تروریست سعودی نیز در عراق و یمن به دست نیروهای نظامی و ارتش این کشورها کشته شدند.

تروریست سعودی در عراق هنگام درگیری با ارتش و تروریست دیگر عربستانی در رویارویی با نظامیان یمنی به هلاکت رسید.

"فواز الجهنی" تروریست عربستانی خود را بهمراه خودروی بمب گذاری شده در شهر کبیسه منفجر کرد. وی یکی از پزشکان گروهک تروریستی داعش بود که لقب "طبیب المجاهدین" را یدک می کشید و مسوول مرکز طبی موسوم به "بیت المصابین" بود. فواز در چندین منطقه عراق حضور داشت و از شش ماه پیش اقدام به تاسیس این مراکز کرده بود.

از سویی"عبدالعزیز الضویان" تروریست جوان سعودی با اجرای عملیان تروریستی در پالایشگاه نفت بیجی به کاروان انتحاری ها پیوست.

"رهان الرويلي" تروریست دیگر عربستانی حین اجرای عملیات علیه ارتش عراق به هلاکت رسید.

وی پیش از آمدن به عراق عضو گردان افراط گرای"صقور العز" در سوریه بود که علیه حکومت بشار اسد می جنگید و بعدها پس از بروز اختلاف با این گروه تروریستی، با گروهک تروریستی موسوم به"دولت اسلامی" بیعت کرد.

"رویلی" پیش از انتقال به شهر فلوجه عراق در نخستین درگیری در "بوکمال" شرکت داشت و سپس برای نبرد با ارتش سوریه به شهر حمص رفت.

وی یکی از مشوقان اصلی تروریست ها به انجام عملیات انتحاری بود. وی دارای دو برادر است که یکی در عربستان زندانی و دیگری حدود 10 سال است که در زندان های عراق به سر می برد.

" عبدالله الراجحي" تروریست جوان عربستانی فعال در یمن، در حالی که تلاش می کرد یکی از همراهان زخمی اش را نجات دهد به ضرب گلوله کشته شد.

راجحی اهل منطقه جیزان بود که پیش از انتقال به یمن برای پیوستن به پیکارجویان "انصار شریعت" عضو تروریست های "جبهه النصره" در سوریه بود. وی با ایجاد تله های انفجاری در مسیر خودروهای ارتش یمن، آنها را هدف قرار می داد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها