تهدید مرد آمریکایی: فعال زن عرب را سر می‌بُرم!

تهدید مرد آمریکایی: فعال زن عرب را سر می‌بُرم!
يکشنبه 16 شهريور 1393 - 21:11

یک امریکایی افراطی پس از توهین و ناسزا خطاب به لیندا سرسور، رئیس انجمن عربی امریکایی در نیویورک، وی را به قتل و "جدا کردن سر از تن" تهدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سرسور که فلسطینی الاصل است، اظهار داشت: پس از خروج از دفتر انجمن در محله جی پی ریج واقع در منطقه بروکلین نیویورک -که شمار زیادی از اعراب به ویژه فلسطینی ها در آن اقامت دارند- هنگام حرکت به سوی محل سخنرانی درباره "ارتباط پلیس با اقلیت ها"، یک فرد سفید پوست با رفتار غیر عادی به دیواری در نزدیکی من تکیه داده بود.

سرسور افزود: به همین دلیل از دوستم خواستم به پلیس زنگ بزند و مرا همراهی کند. اما مرد مذکور، به سرعت به طرف من پرید و مرا "عرب فاحشه" خطاب کرد. سپس من و دوستم را تعقیب کرد و با پرتاب یک سطل آشغال به طرف ما، تهدید کرد که سرم را از تن جدا خواهد کرد.

این زن فعال عرب، افزود: فرد مذکور فریاد زنان خطاب به من گفت: سرت را از تن جدا خواهم کرد و خواهیم دید که گروهتان چه خواهند گفت و چه احساسی خواهند داشت.

پلیس امریکا، توانسته است این فرد افراطی را شناسایی و دستگیر و اقدامات لازم علیه وی به اتهام "تحریک به کینه توزی و تجاوز" اتخاذ نماید.

یادآور می شود انتشار ویدئوی بریده شدن سر دو خبرنگار امریکایی توسط تروریست های داعش، باعث تحریک افراطیون امریکایی علیه مسلمانان شده است. از این رو، حمله به مسلمانان و اعراب، بیش از پیش افزایش یافته است؛ به طوری که در جریان تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به غزه، شماری از افراطیون به مسجد محل عبادت فلسطینی ها، تخم مرغ پرتاب کرده بودند.

حمله به سرسور، باعث طرح مجدد موضوع رابطه میان پلیس امریک با اقلیت ها از جمله سیاه پوستان، لاتین تبارها، اعراب، مسلمانان و غیره شده است؛ به ویژه اینکه هافینگتون پست می نویسد: به گفتۀ همراه خانم سرسور، پلیس دست کم 45 دقیقه پس از تماس آنها در صحنه حاضر شده است.

سرسور، که از پدر و مادری فلسطینی در امریکا به دنیا آمده است، یک فعال حقوقی مشهور در نیویورک است که در بسیاری از برنامه های تلویزیونی و گفتگوهای رسانه ای شرکت می کند. وی به ویژه پس از عملیات جاسوسی گسترده پلیس نیویورک علیه مسلمانان و اعراب، پس از 11 سپتامبر، در برنامه های گفتگومحور و مناظره ها پیرامون اوضاع اقلیت های مسلمان و عرب در امریکا به طور گسترده ای حضور داشته است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها