تصاویر اختصاصی از عملیات موفق ارتش سوریه در حسکه

پنج‌شنبه 27 شهريور 1393 - 12:55

خبرنگار شبکه العالم با اشاره به عملیات موفق ارتش سوریه در حسکه تأکید کرد که نیروی هوایی این کشور موفق شد مقر گروهک موسوم به "جبهه انقلابیون سوریه" را بمباران و سرکرده این گروه معروف به "جمال معروف" را هدف بگیرد.

"مازن سلمو" خبرنگار شبکه العالم روز پنج شنبه گزارش داد، ارتش سوریه در حومه شمالی حسکه بیش از 19 روستا و 13 مزرعه واقع در اطراف تل حمیس را از کنترل تروریستها خارج کرد.

از سوی دیگر نیروهای ارتش سوریه در درگیری با گروه های مسلح در حومه ادلب و حمص، ضربات سختی به آنان وارد کردند.
نیروهای ارتش با حمله به مقر اصلی گروهک موسوم به " جبهه انقلابیون سوریه"، سرکرده این گروهک تروریستی ملقب به "جمال معروف" را مجروح کرده و ده ها نفر از عناصر مسلح مستقر در این مقر را به هلاکت برساندند.
" تركي حسن" کارشناس مسایل نظامی و راهبردی سوریه در گفت وگو با خبرنگار العالم، خاطرنشان کرد، جمال معروف سرکرده گروه موسوم به " جبهه انقلابیون سوریه " در حمله هوایی نیروهای ارتش سوریه به مقر فرماندهی وی در "دیرسنبل" زخمی شد و طبق اطلاعات موجود، وی به ترکیه منتقل شده و محمد فیصل دستیار وی دراین حمله کشته شده است.
وی تاکید کرد که این عملیات از جهت مشخص شدن مکان یک سرکرده تروریست و هدف قرار گرفتن دقیق مکان از اهمیت خاصی برخوردار است.

بنابر این گزارش پیشروی های نیروهای ارتش سوریه در بسیاری از مناطق این کشور ادامه دارد.

خبرنگار العالم همچنین گزارش داد که تروریستها با گلوله های خمپاره، مناطق مسکونی دمشق را هدف قرار دادند که به کشته شدن شماری از شهروندان منجر شد.
گزارش خبرنگار العالم از دمشق همچنین حاکی است که عملیات ارتش علیه مواضع عناصر مسلح وابسته به گروه موسوم به "جیش الاسلام" همچنان ادامه دارد و در تلبیسه در حومه حمص، بیش از 50 نفر ازعناصر مسلح به هلاکت رسیدند.
همچنین درگیری هایی میان ارتش سوریه و گروه های مسلح در مناطق عین ترما و الدخانیه در غوطه دمشق ادامه دارد و ارتش به پیشرفت هایی در محور الدباس دست یافته است.
ارتش سوریه همچنین چندین مواضع گروه های مسلح را در جوبر در ریف دمشق هدف قرار داد که بنا بر اعلام منابع نظامی، شماری از عناصر مسلح دراین حملات به هلاکت رسیده و یا مجروح شدند.

پربیننده ترین خبرها