ارتش عراق ناحیه الضلوعیه را آزاد کرد

ارتش عراق ناحیه الضلوعیه را آزاد کرد
جمعه 11 مهر 1393 - 20:04

یک منبع فرماندهی عملیات استان "الانبار" از پیشروی ارتش عراق در نواحی طوز خورماتو، بلد، الانبار، الضلوعیه و برخی دیگر از مناطق این کشور و وارد شدن تلفات و خسارات گسترده به داعش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت السومریه نیوز، ارتش عراق با حمله به ناحیه المعتصم در سامرا و درگیری با داعش، به پل الرصاصی سیطره یافت.این پل، تنها گذرگاه ارسال کمک برای داعش در منطقه بود.

ارتش عراق همچنین توانست برای سربازان محاصره شده در شمال استان الانبار کمک ارسال کند. 

نیروی هوایی ارتش نیز پس از دریافت اطلاعات دقیق، چهار خانه را در منطقه هیت واقع در 70 کیلومتری غرب رمادی که تروریست های داعش در این اماکن پنهان شده بودند را هدف قرار داده و منهدم کرد. در این حمله دهها تروریست داعش به هلاکت رسیدند.   

یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین نیز اعلام کر که  تروریست های داعش پل الزرکه در جنوب بخش الطوز در شرق تکریت را منفجر کردند.

ارتش در ناحیه الضلوعیه در جنوب تکریت عملیات گسترده ای را علیه داعش آغاز کرد و وزارت دفاع عراق جمعه شب اعلام کرد که این ناحیه به طور کامل آزاد شد.

یک منبع محلی استان دیاله نیز خبر داد: بیش از پانصد جنگجوی 4 عشیره، منتظر چراغ سبز سرانشان برای پاکسازی شرق بعقوبه از داعش هستند.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها