درخواست فلسطینیها در مراسم تشییع شهید 15 ساله + فیلم

دوشنبه 5 آبان 1393 - 15:20

فلسطینی ها پیکر نوجوانی را که درحمله نیروهای اشغالگر صهیونیست به منطقه ای نزدیک رام الله شهید شده بود، تشییع کردند.

"فارس الصرفندی" خبرنگار شبکه العالم از رام الله گزارش داد، هزاران فلسطینی روز یکشنبه با حضور درمراسم تشییع پیکر "عروه حامد" نوجوان 15 ساله فلسطینی، خواستار انتقام از رژیم اشغالگر و مجازات مسؤولان صهیونیست به دلیل ارتکاب جنایات مختلف علیه ملت فلسطین شدند.

این نوجوان فلسطینی درپی درگیری هایی که میان نیروهای رژیم اشغالگر با فلسطینی ها در منطقه سلواد در شرق رام الله روی داد، به ضرب گلوله یک تک تیرانداز صهیونیست زخمی شد و به دلیل شدت جراحات به شهادت رسید.

رژیم اشغالگر طبق معمول برای توجیه این جنایت، مدعی شده است که این کودک به سوی نیروهای این رژیم بمب آتش زا شلیک کرده است.

"طالب السلوادي" امام جماعت مسجد سلواد به خبرنگار شبکه العالم گفت: این جنایت فجیعی است که صهیونیست ها و دشمنان خدا درحق "عروه حامد" که درحال دفاع از سرزمین و مقدسات فلسطینی بود، انجام دادند.

پیش از این نیز، " ایناس "دختر بچه 5 ساله فلسطینی عمداً توسط خودروی یک شهرک نشین صهیونیست زیر گرفته شد و به شهادت رسید؛ همچنین "بهاء بدر" پسربچه فلسطینی نیز درحال بازگشت از مزرعه زیتون از سوی تک تیرانداز اسرائیلی هدف قرار گرفت و در خون خود غلطید.

بدین ترتیب، 3 کودک فلسطینی در 10 روز گذشته در نتیجه تجاوزگری ها و حملات رژیم اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست شهید شدند و این درحالیست که نهادها و موسسات بین المللی هیچ اقدامی در برابر تجاوزگری های این رژیم نشان ندادند.

منشور یونیسف که به حمایت از کودکان مربوط می شود، هیچ حمایتی از کودکان فلسطینی در برابر حملات رژیم صهیونیستی نکرده است.

"شعوان جبارين" رئيس موسسه حقوقی "الحق" به العالم گفت: این اقدامات درچارچوب عملیات کشتار گسترده در اراضی اشغالی صورت می گیرد و در داخل هیچ تحرکی از سوی مسؤولان فلسطینی صورت نمی گیرد تا طرف های خارجی نیز احساس کنند که باید تحرکی دراین خصوص داشته باشند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها