هلاکت ده ها تروریست در حومه ادلب + ویدئو

يکشنبه 11 آبان 1393 - 16:47

خبرنگار شبکه العالم از هلاکت ده ها تروریست در روستای "دیر سنبل" در حومه ادلب خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، بیشتر روستاها و شهرهای "جبل الزاویه" در حومه ادلب تحت سیطره گروه تروریستی "جبهه النصره"- شاخه رسمی القاعده در سوریه -  قرار گرفته است و این گروه مقر تروریست های موسوم به "انقلابیون سوریه" را که تحت حمایت آمریکا و همپیمانانش قرار دارد، در روستای "دیر سنبل" مورد حمله قرار داده است.

این حمله چند روز پس از درگیری طرفین رخ داد که در جریان آن دهها نفر از آنها به هلاکت رسیدند.    

"طالب زیفا" تحلیلگر سیاسی سوری به خبرنگار العالم گفت: هدف از این درگیری، اشغال زمین های بیشتر، جذب نیرو و دریافت کمک از کشورهای پشتیبان تروریسم است. 

همچنین عملیات ارتش سوریه علیه تروریست ها در بیشتر مناطق حومه دمشق شدت یافته است.

درگیری در حرستا از سر گرفته شده است، که شدید ترین آن در شرق میدان الثانویه بود.

ارتش همچنین محور جوبر عین ترما از سمت متحلق جنوبی را هدف آتش توپخانه قرار داد.  

"ریاض صقر" کارشناس مسائل راهبردی سوری  در مصاحبه با خبرنگار العالم تأکید کرد: ارتش سوریه به طور فعال، حساب شده و بر اساس استراتژی نظامی حملاتی را از درون شهرها به ویژه عربین و دوما علیه تروریست ها انجام داده که با پیشروی ارتش همراه بوده است.    

ارتش با کمین در مسیر تروریست ها درجاده میدها در غوطه شرقی دهها تروریست را به هلاکت رساند و زخمی کرد.همچنین بمب گذاری ارتش در مسیر تروریست ها در عسال الورد در القلمون به هلاکت و زخمی شدن شماری از آنان انجامید.

این در حالی است که ارتش سوریه مرحله تازه ای از عملیات در اطراف اردوگاه حندرات و مدرسه پیاده نظام در حلب را به منظور ادامه پیشروی به سوی مناطق الکاستیلو و میدان جندل آغاز کرد که قدمی سرنوشت ساز در مسیر تکمیل محاصره تروریست های مسلح در این مناطق است.

همزمان ، ارتش ساختمان های نوساز منطقه العامریه را از تروریست های مسلح پاکسازی کرد.

MKH-2-08:38

پربیننده ترین خبرها