رسوایی اخلاقی رئیس امر به به معروف جازان

رسوایی اخلاقی رئیس امر به به معروف جازان
چهارشنبه 14 آبان 1393 - 13:20

نیروهای امنیتی استان جازان در جنوب غربی عربستان، رئیس مرکز موسوم به امر به معروف و نهی از منکر این استان را به اتهام سوء استفاده جنسی از یک دختر بازداشت کردند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، دفتر اطلاع رسانی پلیس استان جازن در بیانیه‌ای با اعلام خلوت غیرشرعی یک دختر با رئیس مرکز امر به معروف و نهی از منکر استان جازان است تأکید کرد: رئیس این مرکز با وعده آزاد کردن دختر ، به مدت 3 ماه از وی سوء استفاده  جنسی می کرد.
دفتر اطلاع رسانی پلیس استان جازن افزود: دختر قربانی از ترس برملا شدن پرونده اش تن به خواسته نامشروع رئیس مرکز امر به معروف و نهی از منکر می داد.
در این بیانیه آمده است : جوانی از این دختر خواستگاری کرد و دختر از رئیس مرکز امر به معروف و نهی از منکر خواست که وی را رها کند تا بتواند با خواستگارش ازدواج کند، ولی رئیس مرکز همچنان به سوء استفاده جنسی از دختر می پرداخت تا اینکه دختر پلیس را آگاه کرد و پلیس نیز با اجرای عملیاتی رئیس مرکز را در حالی که با دختر خلوت کرده بود، دستگیر کرد.
مرکز امر به معروف و نهی از منکر عربستان که پلیس دینی نیز نامیده می شود ، نهادی دولتی  است که مسؤولان آن مدعی هستند که وظیفه دارند بر اجرای احکام اسلام در جامعه نظارت کنند.
این مرکز سال 1940 تشکیل شد و حدود 5 هزار نیروی مرد دارد .

پربیننده ترین خبرها