همراهی دوربین العالم با مدافعان مسجدالاقصی +فیلم

جمعه 16 آبان 1393 - 11:15

خبرنگار شبکه خبری العالم در شهر اشغالی قدس گزارش داد، شهروندان فلسطینی مدافع مسجد الاقصی در ساعات گذشته مانع از یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به این مسجد شدند.

خضر شاهین خبرنگار شبکه خبری العالم در شهر اشغالی قدس گفت: گروههای راستگرای تندرو در طول ساعات صبح و ظهر پنجشنبه تلاش کردند تا به مسجد الاقصی یورش ببرند اما حضور گسترده مدافعان مسجد الاقصی جلوی ورود این گروهها به صحن این مسجد مبارک را گرفت.

وی افزود: درگیری هایی نیز بین فلسطینی ها و نیروهای رژیم اسراییل در اردوگاه شعفاط زادگاه شهید ابراهیم العکاری روی داد. این شهید دیروز، پنجشنبه، با مشارکت شماری زیادی از شهروندان فلسطینی شهر قدس تشییع شد.

خبرنگار العالم گفت: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسراییل، در جریان تماس هایش با مسوولان اردنی گفته است که وضعیت موجود مسجد الاقصی را حفظ خواهد کرد.

وی تصریح کرد: تدابیر امنیتی اسراییل در اماکن و خیابانهای مختلف شهر اشغالی قدس تشدید شده است و تا این لحظه خبری دردست نیست که آیا رژیم اسراییل مسجد الاقصی را امروز جمعه خواهد بست یا جلوی ورود نمازگراران را خواهد گرفت و یا این که در این زمینه محدودیتهایی اعمال خواهد؟

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها