حمایت مجمع جهانی تقریب از عملیات قدس

حمایت مجمع جهانی تقریب از عملیات قدس
يکشنبه 18 آبان 1393 - 18:12

دفتر تبلیغات مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بیروت، با تجلیل از عملیات شهادت طلبانه دلیرانه فلسطینی‌ها ضد دشمن صهیونیستی، حمایت همه جانبه از مقاومت فلسطین را خواستار شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بیروت با صدور بیانیه ای، جنایت های رژیم صهیونیستی در تجاوز به مسجد الاقصی و بستن این مکان مقدس به روی مسلمانان را محکوم کرد و با تجلیل از عملیات شهادت طلبانۀ زیر گرفتن نظامیان صهیونیست با خودرو، آن را تنها راه حل باقی مانده برای واداشتن دشمن اشغالگر صهیونیست به دست کشیدن از کشتار خونسردانه فلسطینی ها و توقف تجاوزها به مسجد الاقصی و بازگشایی آن به روی مسلمانان دانست.

مجمع تقریب، سکوت جامعه جهانی، کشورهای عربی و برخی از کشورهای اسلامی در قبال این جنایت های رژیم صهیونیستی را مایه شگفتی اعلام؛ و تاکید کرد که این رویکرد به مثابه تایید جنایت های رژیم صهیونیستی در حق ساکنان قدس، قبله اول مسلمانان، معراجگاه پیامبر اکرم (ص) و میلادگاه عیسی مسیح (ع) است.

در این بیانیه از ملت های عربی و اسلامی خواسته شده به خیابان ها بریزند و با تظاهرات گسترده، به حمایت از برادران مسلمان خود در فلسطین اشغالی برخیزند و حکومت های بزدل خود را تحت فشار بگذارد تا تاریخ فراموش شده امت های عربی و اسلامی را زنده کنند و به دشمنان ثابت کنند که جهان اسلام و جهان عرب، هنوز زنده است و تا بیرون راندن رژیم اشغالگر از خاک و مقدسات مسلمانان به مبارزه ادامه خواهند داد.

مجمع تقریب مذاهب اسلامی سپس از کشورها، دولت ها، سازمان ها، احزاب و ملت های آزاد جهان خواست به حمایت کامل از ملت مقاوم فلسطین در کرانه باختری و اراضی اشغالی سال 48 برخیزند تا هستۀ مقاومتی موازی با مقاومت فلسطین در غزه شکل گیرد و تلاش های این دو جریان موازی، یکپارچه شود و در مسیر آزادسازی سرزمین حرکت کنند.

مجمع تقریب مذاهب اسلامی در پایان این بیانیه از همه نیروها و گروه های فلسطینی خواست اختلافات را کنار بگذارند و یک صدا و یکپارچه، در برابر هجمۀ رژیم صهیونیستی ضد مردم فلسطین و ساکنان قدس بایستند.

26

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها