فرمانده جنبش‌بیداری به دولت‌عراق: داوطلبان باند مسلح نیستند !

فرمانده جنبش‌بیداری به دولت‌عراق: داوطلبان باند مسلح نیستند !
دوشنبه 19 آبان 1393 - 14:30

فرمانده جنبش بیداری عراق، با انتقاد از برخی سیاستمردان دولت که "داوطلبان مردمی و گروه های مقاومت" در عراق را "باندهای مسلح" خوانده بودند، از آن ها خواست اگر صداقت دارند خودشان به جنگ داعش بروند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "وسام الحردان" در حاشیه کنفرانس اسلامی عشایر عراق که در هتل عشتار در مرکز بغداد برگزار شد، گفت: دلم می خواهد این مساله را به همگان اعلام کنم که داعش را با کنفرانس ها و همایش ها و سخنرانی ها نمی توان نابود کرد، با این حال از این فرصت برای رساندن این پیام به قوه مجریه و کشورهای همسایه و کشورهای عربی و جامعه جهانی و جهان اسلام استفاده و تاکید می کنم که داعش ما را به ستوه آورده و بسیاری از ما را کشته است.

وی افزود: برخی از سیاستمردان دولت، نیروهای داوطلب مردمی و گروه های مقاومت را باند مسلح خواندند؛ من به آن ها می گویم اگر می خواهید این گونه صحبت کنید، بهتر است خودتان پا پیش بگذارید و به جای ما با داعش بجنگید.

الحردان تاکید کرد: نیروهای داوطلب مردمی و گروه های مقاومت، همگی برادران ما از اعراب و عشایر هستند. بنابراین حتی مشکلی با این نداریم که آن ها پرچم های مخصوص به خود را بردارند یا شعارهای مخصوص به خود را حمل کنند.

الحردان سپس خطاب به نیروهای داوطلب مردمی گفت: از شما می خواهم که هنگام آزاد کردن شهرها، با ساکنان آن به چشم داعشی برخورد نکنید، زیرا بسیاری از مردم این شهرها مظلومند و از داعش آسیب های فراوان دیده اند.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها