هتلداران بحرینی با تعطیلی مراکز فساد مخالفند

هتلداران بحرینی با تعطیلی مراکز فساد مخالفند
دوشنبه 26 آبان 1393 - 21:49

العالم - اداره گردشگری وزارت فرهنگ بحرین برای اجرایی شدن بخشنامۀ تعطیلی مراکز فساد در هتل‌های بحرین، دست به دامان دادستانی این کشور شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در پی صدور فرمان تعطیلی کلوپ های شبانه و مراکز فساد در هتل های 4 ستاره و 3 ستاره بحرین، بسیاری از مالکان هتل ها در اجرای این فرمان تعلل می کنند و از انجام آن سر باز زده اند.

"محمد صلاح" دادستان منامه در توییتر نوشت: "دادستانی سه ابلاغیه از اداره آگاهی و ادله جنایی شعبه حفظ شؤونات اجتماعی منامه در زمینه تصمیم وزارت فرهنگ به منظور توقف صدور مجوز مراکز فساد در تاسیسات گردشگری برای مدت مشخص دریافت کرده است که بر اساس آن برخی از هتل ها همچنان به فعالیت های سابق ادامه می دهند و مرتکب تخلف شده اند.

"سی ان ان" عربی به نقل از این مقام بحرینی اعلام کرد: اقدام این افراد و بی توجهی نسبت به تعهدات و قوانین گردشگری به نحوی بوده که منافع صنعت گردشگری ملی را مخدوش کرده اند.

وی ادامه داد: تخلف صاحبان این هتل ها، جرم محسوب می شود، از این رو دادستانی منامه ضمن فراخوانی مدیران و بازجویی از آنها، دستور تعطیلی این تاسیسات و مهر و موم شدن آن به منظور رسیدگی موضوع در دادگاه را صادر کرد. 

در روزهای اخیر خبری منتشر شد که بر اساس آن حاکم بحرین، دستور تعطیلی کلوپ‌های شبانه و جلوگیری از ارائه مشروبات الکلی در هتل‌های 4 ستاره این کشور را صادر کرده است. البته در دستور آل خلیفه هیچگونه اشاره ای به کلوپ های شبانه و مراکز فساد در هتل های 5 ستاره و بالاتر نشده بود.

اداره گردشگری بحرین در ماه مه 2014 بخشنامه توقف حضور به اصطلاح "هنرمندان" مرد و زن در 32 هتل 4 ستاره بحرین را خواستار شده بود.

این بخشنامه، اعتراض مالکان هتل های بحرین را در پی داشته و آنها تهدید کرده اند که سرمایه های خود را از بخش گردشگری این کشور خارج خواهند ساخت. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها