یورش نیروهای امنیتی آل‌سعود به العوامیه

یورش نیروهای امنیتی آل‌سعود به العوامیه
سه شنبه 11 آذر 1393 - 20:06

العالم - نیروهای امنیتی رژیم آل سعود به منظور بازداشت برخی از جوانان به خانه‌های مردم دو شهر تاروت و العوامیه در شرق عربستان یورش بردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این نیروها به منزل پدر بزرگ شهید باسم قدیحی در جزیره تاروت یورش بردند و پس از ایجاد ترس و وحشت در میان زنان و کودکان تعدادی از افراد ساکن این خانه را بازداشت کردند.

نیروهای امنیتی عربستان با کمک زره پوش های خود در نقاط بازرسی در العوامیه و الناصره دست به اقدامات وحشیانه زدند و با تیراندازی هوایی و تیراندازی بی هدف باعث ایجاد ترس و وحشت در میان اهالی منطقه شدند.

نیروهای امنیتی عربستان در تاروت یک کودک به نام 'منیر الصفار' و دایی شهید 'باسم القدیحی' و 'سعید الصفار' و پسرخاله شهید باسم القدیحی و در العوامیه و یک جوان 15 ساله به نام محمد التحیفه را بازداشت کردند.

شاهدان عینی حاضر در صحنه گفتند: نیروهای امنیتی آل سعود بطور تحریک آمیز به منزلی در تاروت حمله کردند و باعث ایجاد ترس و وحشت در میان زنان و کودکان آن خانه شدند، بدون آنکه علت این حمله را ذکر کنند و یا مجوز تفتیش منزل و بازداشت ساکنان آن را داشته باشند.

شهید باسم القدیحی در ماه سپتامبر سال جاری در راهپیمایی مسالمت آمیز سازمان یافته توسط ائتلاف "آزادی و عدالت" به منظور اعلام درخواست آزادی زندانیان بازداشت شده در شهرک تاروت پس از یورش نیروهای امنیتی رژیم آل سعود به شهادت رسید.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها