فریاد انتقام از صهیونیستها در تشییع پیکر زیاد ابوعین

فریاد انتقام از صهیونیستها در تشییع پیکر زیاد ابوعین
جمعه 21 آذر 1393 - 11:53

شهر رام الله در مرکز کرانه باختری رود اردن پس از به شهادت رساندن زیاد ابوعین وزیر پرونده مقابله با دیوار حایل و شهرک سازی در دولت وحدت ملی فلسطین، توسط نظامیان صهیونیست همچنان ناآرام است.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، شهادت ابوعین و اعلام عزای عمومی باعث شد تا تجار و بازرگانان فعالیت های تجاری و اقتصادی خود در کرانه باختری را متوقف کنند و دولت وحدت ملی فلسطین نیز جلسه ای فوق العاده برای بررسی قضیه شهادت ابوعین تشکیل داد.

صدها فلسطینی خشمگین در تشییع پیکر ابوعین شرکت کردند. رژیم صهیونیستی در حالی دست داشتن نیروهای خود در شهادت این وزیر فلسطینی را رد کرد که نتایج کالبد شکافی نشان می دهد شهادت وی ناشی از وارد کردن ضربات به ناحیه سر و گردن و استنشاق گاز سمی بوده است.

پیکر ابوعین در قبرستان شهدای شهر البیره در نزدیکی شهر رام الله به خاک سپرده شد و تشییع کنندگان با سردادن شعارهایی خواستار انتقام از قاتلان ابوعین و دیگر شهدای فلسطینی شدند و از تشکیلات خودگردان خواستند که بیش از این در ارایه پرونده جرایم و جنایات رژیم صهیونیستی به دیوان کیفری بین المللی تعلل نکند.

ده ها جوان فلسطینی پس از تشییع پیکر ابوعین به شهرک صهیونیست نشین پِساگوت نزدیک قبرستان شهدای شهر بیره حمله کردند و با نظامیان صهیونیست درگیر شدند که در این درگیری چند جوان فلسطینی زخمی شد.

"زیاد ابو عین" وزیر پرونده مقابله با دیوار حائل و شهرک سازی در دولت وحدت ملی فلسطین و عضو شورای انقلابی جنبش فتح روز چهارشنبه (19 آذر ماه) به دست نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها