سعودی‌های داعش یا انتحاری هستند یا قاضی !

سعودی‌های داعش یا انتحاری هستند یا قاضی !
چهارشنبه 3 دی 1393 - 13:13

یک خبرنگار سوری تأکید کرد که اکثر اعضای سعودی داعش یا انتحاری هستند و یا قاضی.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه سعودی "الحیات" از ماجرای هولناک ربوده شدن یک خبرنگار سوری به دست داعش و محاکمه شدن او به وسیله یک قاضی عربستانی پرده برداشت.
الحیات بدون اشاره به نام این خبرنگار تأکید کرد که قاضی سعودی داعش، این خبرنگار را به مرگ محکوم کرد.
به گفته این خبرنگار، قضات دادگاه‌های داعش معمولاً عربستانی هستند، و نیروهای داعش افراد ربوده شده را مجبور می کنند که در دادگاه به جرایمی که مرتکب نشده اند، اعتراف کنند.
این خبرنگار سوری دو ماه در یکی از زندان های داعش به سر برد، و سرانجام بدون اینکه مرتکب جرمی شود محکوم به اعدام شد؛ ولی توانست به همراه چند همکارش فرار کند و از شکنجه ای که جسم و روحش را عذاب می داد، نجات یابد .
این خبرنگار سوری اعلام کرد که با 500 نفر دیگر به اتهام ناروای جاسوسی و جنگیدن با داعش ربوده شد و 53 روز در زندان داعش حبس بود.
وی تأکید کرد درحالیکه آثار شکنجه روی چهره اش مشخص بود قاضی سعودی او را به اعدام محکوم کرد.
این خبرنگار می افزاید : خانواده های افراد ربوده شده حق نداشتند سرنوشت آنان را جویا شوند، و از ملاقات با آنان محروم هستند.
وی تأکید کرد که اکثر اعضای عربستانی داعش یا انتحاری هستند یا قاضی.
این خبرنگار سوری درباره درگیری داعش با جبهه النصره نیز گفت: نیروهای داعش و جبهه النصره در برخی مناطق به جان همدیگر می افتند و یکدیگر را می کشند و در برخی مناطق نیز در کنار همدیگر می جنگند.
به گفته این خبرنگار سوری اعضای عربستانی داعش شیفته دختران سوری هستند، در مناطقی مانند رقه مبالغ کلانی را برای به دست آوردن دختران سوری پرداخت می کنند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها