ضربه سنگین حزب الله به موساد

ضربه سنگین حزب الله به موساد
شنبه 6 دی 1393 - 11:53

تحليلگر صهیونیست از سردرگمي و نگراني هاي رژيم اشغالگر به علت توانمندي حزب الله در شناسایی جاسوسان و شبکه های جاسوسی این رژیم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم،  "عاموس هارئل" تحليلگر نظامي روزنامه صهيونيستي هاآرتص به نقل از منابع امنيتي بلندپايه در تل آويو تأکید کرد که حزب الله در حال ايجاد شبكه اي پيچيده در منطقه است و در زمان جنگ اخير غزه راكت هاي كاتيوشا 107 ميليمتري شليك كرد.

سایت روزنامه اینترنتی المرصد روز شنبه تأکید کرد که منابع امنيتي رژیم صهیونیستی تأکید دارند که حزب الله شبكه هايي در منطقه جولان ايجاد كرده است؛ و دو فرد شناخته شده براي اسرائیل مسؤولیت آنها را بر عهده دارند كه يكي جهاد مغنيه پسر عماد مغنيه و ديگري سمير القنطار اسير آزاد شده لبناني است.
به نوشته اين روزنامه صهيونيستی، حزب الله در جنگ سوريه تجربه كسب كرده است و قدرت عملياتي آن قوي تر شده است.

بر اساس ارزيابي هاي رژیم صهیونیستی، حزب الله با موافقت بشار اسد از منطقه كوچكي در شمال بلندهاي جولان براي عمليات عليه این رژیم استفاده خواهد كرد.
تحليلگر نظامي روزنامه صهيونيستي هاآرتص با بیان این که اكنون اوضاع پيچيده است، خاطرنشان کرد، فرمانده منطقه شمالي ارتش این رژیم ژنرال افيف كوخافي درباره عمليات احتمالي در جولان نگران است، اما براي جنگ با حزب الله در لبنان آماده مي شود.

همچنین پژوهش جدید مرکز مطالعات امنیتی رژیم صهیونیستی وابسته به دانشگاه تل آویو حاکی است که موفقیت اخیر حزب الله در کشف شبکه جاسوسان موجب افزایش روحیه آن خواهد شد؛ به صورتیکه آن را به عنوان یکی از پیروزی های خود معرفی خواهد کرد؛ در مقابل این کشف موجب متزلزل شدن تلاشهای جاسوسی اسرائیل در جمع آوری اطلاعات از حزب الله می شود.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها