مبلّغ مصری جن را مسلمان کرد!+ فیلم

يکشنبه 7 دی 1393 - 09:59

العالم - فعالان شبکه‌های اجتماعی، ویدیویی از یک مبلغ مصری منتشر کرده‌اند که ادعا می‌کند، با توسل به آیات قرآن، جن را از جسم یک زن خارج؛ و آن را مجبور کرده اسلام بیاورد!

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این روزها سخن در خصوص جن و جن زدگی در شبکه های تلویزیونی خصوصی مصری فراوان شده و این امر دستاویزی مهم برای کسانی شده که ادعا می کنند، قادرند جن را از جسم انسان خارج کنند.

کاربران شبکه های اجتماعی نیز ویدیویی از یک مبلغ مصری به نام "احمد عبده عوض"، استاد علوم اسلامی دانشکده علوم تربیتی دانشگاه طنطا، منتشر کرده اند که وی در آن ادعا می کند در تماسی تلفنی با توسل به آیات قرآن، جن را از جسم یک زن خارج و بعد جن را مجبور کرده که اسلام بیاورد.

در این فیلم که به صورت زنده پخش می شود، احمد عبده عوض تلفنی با یک زن مصری به نام "عبیر" صحبت و ادعا می کند که جن وارد جسم او شده است بنابراین اقدام به کارهایی برای خارج کردن جن از جسم او می کند و سوگند یاد می کند که جن را از جسم او خارج نمی کند مگر این که جن اسلام بیاورد و شهادتین بگوید.

این برنامه ادامه می یابد و جنی که وارد جسم زن مصری شده است، شهادتین را می گوید و مبلغ مصری اسلام آوردن جن را تبریک می گوید و از او می خواهد عبارت های اذان را پس از او تکرار کند.

برخی از کاربران شبکه های اجتماعی این فیلم را عاملی برای تمسخر این مبلغ و برنامه هایی که از برخی شبکه های ماهواره ای  پخش می شود و طبق معمول بیماران روحی و روانی به آن توجه می کنند، قرار داده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها