خشم بحرینی ها از ادامه بازداشت شیخ سلمان

خشم بحرینی ها از ادامه بازداشت شیخ سلمان
جمعه 12 دی 1393 - 09:30

العالم - تظاهرات مردم بحرین در مناطق مختلف این کشور دراعتراض به بازداشت شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، صدها نفر از مردم بحرین پنجشنبه شب با برگزاری تظاهرات درمناطق مختلف این کشور، آزادی شیخ علی سلمان را از زندان رژیم آل خلیفه خواستار شدند.

تظاهرکنندگان درحالیکه عکس هایی از شیخ علی سلمان و پرچم بحرین را در دست داشتند، آزادی او را به عنوان شخصیت برجسته ملی خواستار شدند و تاکید کردند که به اعتراض ها و تظاهرات خود تا آزادی شیخ علی سلمان از زندان ادامه خواهند داد.

دراین حال، نیروهای رژیم آل خلیفه درصدد سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز مردم بحرین برآمدند و با حمله به  مردم با گازهای اشک آور و سمی، تلاش کردند تا در میان آنان رعب و وحشت ایجاد کنند.

نیروهای آل خلیفه همچنین با یورش به منطقه " ابوصبیع "، در یورش به منزلی دراین منطقه، به ضرب و جرح یک زن بحرینی اقدام کردند و این برخورد، نشان دهنده رفتارهای وحشیانه این رژیم با شهروندان است.

شیخ "علی سلمان " روز یکشنبه (هفتم دی ماه) پس از ورود به ساختمان تحقیقات جنایی در منطقه العدلیه در حالی که از ورود وکلایش به  این ساختمان جلوگیری شده بود، از سوی دادستانی کل بحرین بازداشت شد.

دادستان کل بحرین درنهم دی ماه بازداشت علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق را هفت روز دیگر تمدید کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها