نتایج مثبت بازدید "اسد" از منطقه جنگی جوبر+ فیلم

شنبه 13 دی 1393 - 22:55

دمشق (العالم)- نیروهای ارتش سوریه با هدف قرار دادن مواضع استقرار تروریست های مسلح در منطقه جوبر در شرق دمشق، ده ها تروریست را به هلاکت رساندند و چند ساختمان و یک تونل راهبردی محل اختفای آنها را پاکسازی کردند.

خبرنگار العالم در سوریه گزارش داد که بعد از حضور بشار اسد در جمع سربازان و نیروهای داوطلب مردمی در منطقه جوبر در حومه دمشق، ارتش سوریه با تشدید حملات خود در این مطنقه ده ها تروریست مسلح را به هلاکت رساند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه پس از درگیری با تروریست های مسلح، چند ساختمان محل اختفای تروریست ها و یک تونل راهبردی مورد استفاده آنها را پاکسازی کردند.
به گفته منابع نظامی، در این درگیری ها شماری از تروریست های مسلح از جمله چند تروریست با تابعیت کشورهای عربی، به هلاکت رسیدند و شماری نیز دستگیر شدند.

بشار اسد، رییس جمهور سوریه، در ابتدای سال نو میلاد در جمع نیروهای مستقر در منطقه جوبر حاضر شد و ضمن بازدید از چند یگان نظامی ارتش، رشادت ها و دلاوری های نظامیان سوری را ستود. 
"ترکی صقر" کارشناس امور راهبردی سوریه  به خبرنگار العالم گفت: بازدید بشار اسد از منطقه جنگی جوبر و دیدار وی با نظامیان تاثیر مثبتی در روحیه آنها داشته و نیروهای ارتش سوریه تصمیم گرفته اند این منطقه را به طور کامل از وجود تروریست ها پاکسازی کنند.

وی با اشاره به این که نیروهای ارتش سوریه توانسته اند چند ساختمان را در این منطقه از وجود تروریست ها پاکسازی و یک تونل 600 متری تروریست ها را منهدم کنند، تصریح کرد که نبرد همچنان ادامه دارد و ارتش توانسته است ابتکار عمل را در جنگ تونل ها به دست بگیرد.

" حسن حسن" کارشناس نظامی سوری نیز به خبرنگار العالم گفت: گستردگی عملیات ارتش سوریه در جوبر وغوطه شرقی، باعث جمع شدن تروریست ها در منطقه محدودی شده وبه این ترتیب هدف قرار دادن آنها آسان تر شده است.

خبرنگار العالم تصریح کرد که توپخانه ارتش نیز مکان اختفای تروریستها را در اطراف شهرک زبدین در غوطه شرقی هدف قرار داده است.
"مازن سلمو" گفت: موقعیت راهبردی و مهم منطقه جوبر در نزدیکی دمشق که تروریست های النصره و جیش الاسلام در آن مستقر هستند، ارتش سوریه را برآن داشته که عملیات خود را در این منطقه گشترش دهد تا آن را از وجود تروریست ها به طور کامل پاکسازی کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها