اشتباه‌ سرکرده "بازهای شام" به ‌قیمت ‌جان‌ بقیه ‌تمام‌شد

اشتباه‌ سرکرده
دوشنبه 13 بهمن 1393 - 13:17

خودسری رهبر تشکل موسوم به "تیپ بازهای شام" در حمله مراکز ارتش سوریه در جبل الاربعین در ریف ادلب، به قیمت جان اعضای این گروه تمام شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گروه های مسلح در سوریه، از خودسری ابوعیسی الشیخ و تکروی در حمله به پایگاه های نظامی ارتش سوریه در حومه حلب به شدت خشمگین شدند، زیرا این کار نه تنها به شکستی مفتضحانه برای آنان منجر شد، بلکه خسارت های سنگین جانی به این گروه تحمیل کرد.
منابع آگاه خبر دادند: در این حمله که توسط ارتش سوریه خنثی شد، دستکم 50 تروریست از تیپ بازهای شام به هلاکت رسیده و بیش از 200 تن زخمی شدند.
به گفته این منابع، "جبهه النصره" در واکنش به تکروی ابوعیسی الشیخ، اعلام کرد که نخواهد گذاشت گروه های مخالف، در محاصره فرودگاه نظامی ابوالظهور العسکری شرکت کنند.
منابع آگاه تاکید کردند که جبهه النصره از تیپ بازهای شام خواسته بود که بگذارد در این حمله آن ها را همراهی کند، اما خودسری و اعتماد به نفس کاذب سرکرده این گروه، سبب مخالفت او با این درخواست شد زیرا او معتقد بود که به تنهایی می تواند جبل الاربعین را اشغال کند.
به گفتۀ این منابع، ابوعیسی الشیخ پس از شکست در حمله از جبهه النصره خواست به آن ها بپیوندند، اما جبهه النصره این سؤال را مطرح کردند که چرا سرکرده بازهای شام می خواهد آن ها را درگیر جنگی شکست خورده کند.
 

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها