یک روزنامه آمریکایی خبر داد:

محدود شدن منابع اطلاعاتی صهیونیستها از مذاکرات هسته‌ای

محدود شدن منابع اطلاعاتی صهیونیستها از مذاکرات هسته‌ای
سه شنبه 28 بهمن 1393 - 15:27

یک روزنامه آمریکایی از تصمیم کاخ سفید برای محدود کردن تبادل اطلاعات با رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات 1+5 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، واشنگتن‌پست دیروز (دوشنبه) در گزارشی نوشت: شکاف بی‌اعتمادی میان اسراییل و آمریکا در روزهای اخیر عمیق‌تر شده، به این دلیل که آمریکا معتقد است بنیامین نتانیاهو، اجازه داده که اطلاعات محرمانه مربوط به مذاکرات هسته ای به رسانه‌ها درز کند.
دیوید ایگنیشس، نویسنده واشنگتن‌پست در مقاله‌ای با عنوان "توفانی ویرانگر خاورمیانه را در برمی‌گیرد" به نقل از منابع خود در دولت آمریکا گزارش داده که تصمیم کاخ سفید برای محدود کردن کانال ارتباطی با اسراییل درباره مذاکرات هسته ای با ایران به همین دلیل بوده است.
با افزایش تنش‌های اخیر میان آمریکا و رژیم صهیونیستی، کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی روز یکشنبه ۱۶ فوریه گزارش داد که کاخ سفید تمام راه‌های تبادل اطلاعات با این رژیم را درباره مذاکرات هسته‌ای بسته است.
اگر چه کاخ سفید به سرعت این مساله را تکذیب کرد، اما روزنامه صهیونیستی هاآرتص روز دوشنبه گزارش داد، کانال ارتباطی دو طرف محدود شده است.
این روزنامه به نقل از یک مسوول صهیونیست گزارش داده که آمریکایی‌ها همچنان مسوولان رژیم اشغالگر قدس را در جریان می‌گذارند، اما اطلاعاتی با "اهمیت کمتر" به آنها می‌دهند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها