تظاهرات گسترده معترضان به بازداشت شیخ سلمان در بحرین

تظاهرات گسترده معترضان به بازداشت شیخ سلمان در بحرین
پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 - 11:54

العالم ـ مردم بحرین در پنجاه و سومین روز از بازداشت شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت اسلامی وفاق ملی، در مناطق مختلف این کشور تظاهرات گسترده اعتراضی برپا کردند.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، معترضان بحرینی  روز گذشته در دو منطقه الدیه و المصلی تظاهرات مسالمت آمیز در محکومیت بازداشت شیخ سلمان برگزار کردند، تظاهرکنندگان تصاویر شیخ علی سلمان را به دست گرفته بودند و شعارهایی مبنی بر صرف نظر نکردن از مطالبه حقوق خود سر می دادند.

این تظاهرات همزمان با محاصره منطقه البلاد القدیم روی داد، این منطقه نیز با وجود سرکوب ها و برخورد خشونت آمیز نیروهای امنیتی و استفاده از سلاح علیه معترضان، شاهد اعتراضاتی برای بیش از 50 روز است که طی آن دهها نفر از شهروندان زخمی و بازداشت شده اند.

شیخ محمد منسی در سخنرانی خود در پایان تظاهرات گفت: نیروهای آل خلیفه بر سرکوب ملت و محاصره مردم اصرار دارند و در مقابل ملت نیز بر ادامه اعتراضات به شیوه های مسالمت آمیز تا رسیدن به مطالبات قانونی خود پافشاری می کند.

وی افزود: از درخواست حقوق خود با شیوه های مسالمت آمیز و متمدنانه بازنخواهیم ایستاد. تمام بحرین به میدانی برای مطالبه حقوق ملت تبدیل شده است در نهایت شما عاجز خواهید ماند اما ما به راه خود ادامه می دهیم.

شیخ منسی گفت: رژیم بحرین هرچقدر که دست به جنایت بزند و حقوق ما را نقض کند، بر عزم و اراده ما افزوده می شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها