شنوک های حامل سلاح برای داعش از کجا آمدند

شنوک های حامل سلاح برای داعش از کجا آمدند
شنبه 2 اسفند 1393 - 19:34

العالم - شاهدان از فرود بالگردهای شنوک مخصوص حمل سربازان و مهمات در منطقه اللطیفیه درجنوب بغداد و نزدیک منزل شیخ قاسم سویدان الجنابی - از طرفداران رژیم سرنگون شده بعث که هفته پیش ترور شد - خبر دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، چند فروند بالگرد آمریکایی بامداد امروز دراطراف منطقه اللطیفیه فرود آمدند و محموله خود شامل بیش از صد نیرو را به همراه مقادیر زیادی سلاح و تجهیزات تخلیه کردند و این نیروها در منازل شخصیت ها و بزرگان قبایل حامی تروریست ها در منطقه " الشاخه 4 " مخفی شدند.

24 ساعت پیش از این نیز ، شاهدان از فرود دو بالگرد آپاچی وابسته به ارتش آمریکا در منطقه المویلحه در جنوب اسکندریه خبر دادند و اعلام کردند که معلوم نشده است که این بالگردها با هدف اجرای چه نوع ماموریتی درمنطقه یاد شده فرود آمده اند.

همزمان با این تحولات، یک مسئول میدانی در سازمان اطلاعات گردان های حزب الله عراق اعلام کرد که یک بالگرد وابسته به ارتش آمریکا که برای ارائه کمک به تروریست ها در روز چهارشنبه گذشته خواهان فرود آمدن در منطقه الملعب در فلوجه بود، حدود ساعت هشت فرود آمده است، ولی با واکنش نیروهای قهرمان عراقی در نزدیک فلوجه ، مجبور به فرار شد.

تلاش های آمریکا برای حمایت از داعش و عناصر بعثی و تجهیز آنان به سلاح  ومهمات با هدف خنثی کردن موفقیت های نیروهای بسیج مردمی و مقاومت اسلامی و ارتش عراق در برابر عناصر داعش و بعثی دراستان صلاح الدین و دیاله است.

پربیننده ترین خبرها