موج جدید انفجارها در مصر

موج جدید انفجارها در مصر
سه شنبه 12 اسفند 1393 - 22:05

موج جدید انفجارها امروز سه شنبه مناطق مختلف مصر را به لرزه درآورد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، منابع رسمی مصری تأکید کردند بر اثر این انفجارها یک سرباز در شمال سینا مجروح شد و در قاهره چندین مرکز تجاری آسیب دید و خسارتهایی نیز به چندین خودرو وارد شد.
منابع مصری خاطرنشان کردند  انفجاری در منطقه الطویل در شرق العریش بزرگ ترین شهر استان سینا به وقوع پیوست که بر اثر آن شماری از سربازان مجروح شدند اما نحوه وقوع انفجار و نکات مبهم آن فورا مشخص نشد.
به گفته تلویزیون نیل ، ساکنان منطقه مزبور صدای انفجار را شنیدند و نیروهای امنیتی پس از آن فورا منطقه را پاکسازی کرده و در آن یورشهایی انجام دادند.
دستکم دو بمب نیز در منطقه المطریه واقع در شرق قاهره منفجر شدند که در نتیجه آن آسیبهایی به شماری از مغازه ها و مراکز تجاری از جمله دو شرکت خطوط تلفن همراه وارد شد.
بر اساس این گزارش، کارشناسان مواد منفجره از دو محل انفجار که سپیده دم امروز روی داد، بازدید کردند و تحقیقات و بررسی ها نشان می دهد که هر یک از این بمبها دستکم 5 کیلوگرم وزن داشته است.
این موج جدید انفجارها تنها چند ساعت پس از انفجار شدید عصر دوشنبه روی دادند که در مقابل دادگاه عالی واقع در مرکز قاهره به وقوع پیوسته و در نتیجه آن دستکم دو تن کشته و تقریبا 9 نفر دیگر زخمی شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها