طرح ِ استخدام گربه در مجلس عوام انگلیس!

طرح ِ استخدام گربه در مجلس عوام انگلیس!
يکشنبه 17 اسفند 1393 - 22:33

ساختمان مجلس عوام انگلیس در مرکز پایتخت این کشور، به تسخیر موش ها درآمده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، راهروها و اتاق های ساختمان "وست مینستر" به عرصه تاخت و تازِ گستردۀ موش ها تبدیل شده است به طوری که شماری از نمایندگان، خواستار آوردنِ گربه به مجلس عوام شدند تا موش ها را فراری دهند، اما با این درخواست مخالفت شد.

به گواهی خبرگزاری فرانسه، کفِ ساختمانِ مجلس عوام، تنها مشکل آن نیست، بلکه سقف آن نیز مصیبتی دیگر برای نماینده هاست که هنگام بارش شدید باران شروع به چکه کردن می کند و نمایندگان مجلس عوام ناچار می شوند، زیر محل های چکه کردن سقف، ظرف بگذارند.

اما گذشته از این مصیبت های ساختمان مجلس عوام، شلوغی اتاق های ساختمان و افزایش دما در آن، عاملی دیگر برای رنج کشیدن نمایندگان است.

در این میان، نمای خارجی ساختمان نیز آسیب های فراوان دیده و علاوه بر آلودگی، نیازمند بازسازی است. حتی ساختمان ساعت نیز که تماشاگه گردشگران مختلفی از سراسر جهان است، به اندازه 46 سانتیمتر از حالت عمودی، انحنا و انحراف پیدا کرده است.

برخی از مسئولان، هزینه بازسازی ساختمان مجلس عوام را 3 میلیارد لیره استرلینگ برآورد و تاکید کرده اند که بازسازی این ساختمان باید در دهه آینده آغاز شود، در غیر این صورت، آسیب هایی جدی به آن وارد خواهد شد.

 

26

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها