پایگاه هوایی "العند" عدن تحت کنترل انصارالله

پایگاه هوایی
چهارشنبه 5 فروردين 1394 - 18:57

کمیته های انقلابیون و نیروهای ارتش یمن، پایگاه هوایی استراتژیک "العَنَد" در شمال شهر عدن را پس از درگیری های پراکنده ای به کنترل خودشان درآوردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد نیروهای جنبش انصار الله به همراه نیروهای ارتش یمن پایگاه هوایی العند در استان لحج را به کنترل درآورده اند.

این منبع افزود: کنترل این پایگاه به دنبال درگیری های محدودی به دست آمده است.

از سوی دیگر، منابع میدانی در استان ضالع اعلام کردند که نیروهای لشکر 33 زرهی با حمایت نیروهای کمیته های مردمی توانستند پس از کنترل بر شهر ضالع و مسیرهای اطراف آن، شهرهای الحبیلین و الملاح در منطقه ردفان را به کنترل خودشان دربیاروند.

همچنین منابع خبری اعلام کردند که  نیروهای کمیته های مردمی و ارتش یمن، وارد شهر عدن در جنوب یمن شده اند و به گفته یک منبع در گارد ریاست جمهوری یمن، عبدربه منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی این کشور با استفاده از بالگرد و به همراه دیپلمات های عربستانی از شهر عدن فرار کرده است.

در همین حال، خبرنگار العالم گزارش داد کمیته های مردمی و نیروهای ارتش یمن، از منطقه شبوه، وارد خلیج عدن شده و سرلشکر محمود الصبیحی، وزیر دفاع برکنار شده یمن را به همراه سرتیپ ثابت جواس دستگیر کرده اند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها