آیت الله قاسم: محاکمه شیخ سلمان بحران را تشدید می‌کند

آیت الله قاسم: محاکمه شیخ سلمان بحران را تشدید می‌کند
پنج‌شنبه 3 ارديبهشت 1394 - 20:10

آیت الله شیخ عیسی قاسم از علمای سرشناس بحرین، محاکمه دبیرکل جمعیت وفاق را فاقد موضوعیت دانست و تعویق زمان محاکمه وی را عامل بحرانی تر شدن اوضاع ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری العالم شیخ قاسم روز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: مردم از مطالبات خود که برای آن فداکاری های زیادی کرده اند دست نمی کشند و راه مجاهدت طولانی مدت خود را ادامه می دهند و مشکلات آنان را از ادامه راه بازنمی دارد.
در این بیانیه آمده است: تعویق چند باره محاکمه ای که فاقد موضوعیت است، و نظر بیشتر مردم و سازمان های حقوقی و محافل علمی و سیاسی جهان و برخی کشورها که حتی دوست حکومت به شمار می آیند درباره این موضوع در کنار مواضع و سخنان وی که گواه مسالمت آمیز بودن فعالیت اوست نشانگر این مطلب است.
وی افزود، این اقدام حکومت نه تنها بر اساس ادعای آنها برای حفظ منافع کشور نیست بلکه کاملا به ضرر آن و باعث بحرانی تر شدن اوضاع است.
آیت الله عیسی قاسم افزود اگر این اقدامات برای شکستن اراده شیخ سلمان است، آل خلیفه باید بداند که اراده او سخت تر از آن است که مشکلات، آن را بشکند؛ و اگر برای این است که ملت، رهبران خود را فراموش کنند هرگز این اتفاق رخ نخواهد داد.
این عالم بحرینی در ادامه بیانیه خود گفت رفتار حکومت با شیخ سلمان و سایر سران معارض و زندانی کردن آنها و طلاب حوزه های علمیه و نیز اتفاقاتی که در زندان هایی مانند زندان جو  الحوض الجاف می افتد همه و همه به خوبی نشانگر قصد رژیم برای ادامه خشونت علیه ملت و عدم پذیرش خواسته های به حق مردم است. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها