فیلمی از حضور خطرناک داعش در جنوب يمن

يکشنبه 10 خرداد 1394 - 13:16

شبكه تلويزيونی المسيره یمن، فیلمی را از فعاليت تکفیری های داعش و شاخه تشکیلات تروريستی القاعده و همدستان آنها در جنوب يمن منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه تلویزیونی المسیره به فیلمی از فعالیت های و اقدامات نظامی عناصر داعش و القاعده در استان های جنوبی دست یافت که پوچی ادعای کسانی را برملا می کند که خود را مدافع جنوب یمن می دانند و درخصوص حضور تروریستها در جنوب یمن شک و تردید دارند.
این فیلم تجهیزات ارتش یمن را نشان می دهد که عناصر داعش و القاعده آنها را قبل از بیرون رانده شدن از منطقه المصینعه در استان شبوه به غارت برده اند.
درحالیکه همپیمانان رسانه‌ای تکفیری ها به نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی حمله می کنند؛ عناصر داعش نقشه توهم های خود را درخصوص تجزیه یمن به ولایت های کوچک را اجرا می کنند.
در این تصاویر پرچم "سیاه" داعش دیده می شود که روی خودروهای زرهی و تانک ها برافراشته است.
این تصاویر همچنین برخی اقدامات تکفیریها از بستن جاده ها گرفته تا ایجاد مراکز نظامی در دو طرف جاده را نشان می دهد. این تصاویر، همه تبلیغات علیه نیروهای ارتش و کمیته های مردمی و ادعای مطرح شده علیه آنها درخصوص اشغال استان های جنوبی را خنثی می کند.
این تصاویر واقعیت خطر داعش و القاعده علیه یمنی‌ها را نشان می‌دهد که با همکاری برخی طرف‌ها در تلاش برای کنترل بر تعدادی از استان‌های جنوبی این کشور هستند.

پربیننده ترین خبرها